מכבי ומועדוני היורוליג נגד פנאתינייקוס: "הישארו בליגה, אך לא נסבול את ההשמצות"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

אלופת ישראל התאגדה עם הקבוצות המובילות של המפעל וביחד הן הוציאו הצהרה לאור ההתבטאויות האחרונות של ינאקופולוס: "נבצע כל פעולה כדי להגן על המוניטין והיושרה"

(גודל טקסט)

בעלי פנאתינייקוס, דמיטריס ינאקופולוס, יצא בימים האחרונים במתקפה כנגד היורוליג. בין השאר, הצהיר שהיורוליג "היא כישלון" ודרש מהליגה כספים על זכויות שידור ופרסום. לקבוצות היורוליג נמאס, והן הוציאו היום (שבת) מכתב קולקטיבי אשר חתומים עליו עשרה מועדונים, ביניהם מכבי תל אביב.

"לאור הצהרותיו האחרונות של ינאקופולוס, אנו מבקשים להצהיר כי אנחנו מאמינים בפרויקט היורוליג. כל המועדונים נשארים מאוחדים וחזקים יחד, כי האחדות הזו היא זו שהביאה את ההצלחה למפעל. ההתפתחות של היורוליג בעשור האחרון לקחה את הכדורסל האירופי צעד קדימה".

"מאז שנת 2000 קבעו מועדוני היורוליג סטנדרטים גבוהים של יושרה ושקיפות. על פי התחזיות והנתונים, למפעל יש פוטנציאל אדיר לצמיחה עתידית. המועדונים קוראים לפנאתינייקוס להמשיך במפעל, מכיוון שהמועדון הזה היה חלק בלתי נפרד מהמיזם הזה במשך 19 השנים האחרונות. עם זאת, לא נסבול את ההשמצות החמורות והלא מבוססות של מר ינאקופולוס. המועדונים יבצעו כל פעולה שהם רואים לנכון כדי להגן על המוניטין והיושרה שלהם".

מלבד הצהובים-כחולים, הקבוצות הנוספות אשר חתומות על המסמך הנ"ל הן אנאדולו אפס, ארמני מילאנו, צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, ברצלונה, ריאל מדריד, באסקוניה, ז'לגיריס קובנה ואולימפיאקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי