למרות כל איומי העזיבה: פנאתינייקוס תמשיך ביורוליג

דימיטריס ינאקופולוס
דימיטריס ינאקופולוס | טוויטר

לאחר חודש של מתקפות חסרות תקדים מצד בעלי הקבוצה והצהרות על מעבר אפשרי לליגת האלופות, נדחתה הבקשה לעזוב ולמשפחת ינאקופולוס אין כוונה לפצות את ראשי המפעל ב-20 מיליון יורו על התרת ההסכם

(גודל טקסט)

שבועות ארוכים של חששות בקרב בכירי הכדורסל האירופי לנוכח איומים מצד ראשי פנאתינייקוס על עזיבת היורוליג, הסתיימו בלא כלום: מועדון הפאר היווני ימשיך גם בעונה הבאה ביורוליג, לאחר שבקשתו לעזוב ולהעביר את הרישיון ללא פיצוי על הפרתו סורבה.

למרות החששות שהיו, זו לא באמת הפתעה שהיוונים יישארו ביורוליג ולא יממשו את איומיהם לעבור לשחק בליגת האלופות, גם מכיוון שהצרות הכלכליות שעוברות על פאו גרמו לכך, על פי ההערכות, שלרגע לא באמת הייתה כוונה למשפחת ינאקופולוס ובפרט לבעלים דימיטרי ינאקופולוס לשלם את קנס היציאה מההסכם על סך 20 מיליון יורו.

כידוע, ב-12 ביוני, מספר ימים לאחר שינאקופלוס הודיע שהקבוצה עומדת למכירה תמורת 25 מיליון יורו וקרא ליורוליג "כישלון", הירוקים הודיעו על עזיבתם והעבירו מכתב נוסף לפיו הם דורשים מהליגה כספים על זכויות שידור ופרסום. מנגד, נשיא היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, הבהיר די במהרה שהקבוצה רשמה את עצמה לעונת המשחקים הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי