מגעים מתקדמים בין פנר לשאראס, שמחכה לברצלונה

שאראס יאסיקביצ'יוס
שארונאס יאסיקביצ'יוס | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

מאמנה של ז'לגיריס הוא המועמד המוביל להחליף את אובראדוביץ' וקיבל הצעה מאיסטנבול, אלא שהקבוצה מקטלוניה עשויה לפנות אליו אם לא תזכה באליפות ולכן הליטאי, שמעדיף אותה, ימתין לסיום הליגה הספרדית

(גודל טקסט)

אחרי עזיבתו של ז'ליקו אובראדוביץ', פנרבחצ'ה עומלת על מינוי מאמן לעונה הבאה והמועמד המוביל הוא שארונאס יאסיקביצ'יוס, עליו המליץ הסרבי שהדריך את שאראס בימיו כשחקן פנאתינייקוס. לפי פרסומים במספר מקורות ברחבי אירופה, המועדון הטורקי כבר הגיש הצעה למאמנה של ז'לגיריס קובנה ונמצא במגעים מתקדמים עמו. כבר לפני שלושה חודשים החלו הדיווחים על כך שהליטאי יחליף את הסרבי, אך הדרך לחתימה עדיין ארוכה ולמכשול העיקרי קוראים ברצלונה.

במולדתו של שאראס, שחתום בז'לגיריס עד קיץ 2021, טוענים כי המאמן בן ה-44 ממתין לסיום הליגה הספרדית, שכן בארסה עשויה להציע לו להחליף את סבטיסלאב פשיץ' במקרה שלא תזכה באליפות. העיתונאי הליטאי דונאטס אורבונאס דיווח כי קטלוניה היא היעד העיקרי, אולי אפילו היחיד, שיאסיקביצ'יוס יהיה מוכן לעזוב את קובנה בשבילו ואם הבלאוגרנה ישיגו את התואר, המאמן ישקול את הצעת פנרבחצ'ה יותר ברצינות.

בליטא נכתב כי המועדון מאיסטנבול הבטיח לשאראס תקציב של כ-20 מיליון יורו, אך המצב בפנר כלל לא יציב ולא בכדי אובראדוביץ' החליט לעזוב, כאשר המנהל המקצועי מאוריציו גרארדיני עשוי להיות הבא בתור, זאת בנוסף לעזיבתם הצפויה של כוכבים בכירים כמו קוסטאס סלוקאס, יאן וסלי ולואיג'י דאטומה. שאראס מודע לכך ומעדיף להיכנס למערכת שהסיטואציה בה בהירה יותר, לכן האופציה הזו בעדיפות משנית מבחינתו. בכל מקרה, הליגה הספרדית תגיע לסיומה בעוד חמישה ימים, כך שצפויות לנו התפתחויות מעניינות בנוגע לרכז העבר של מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי