סוגר מעגל: שאראס מונה למאמן ברצלונה עד 2023

המאמן הליטאי בן ה-44 חוזר לקבוצה בה שיחק בשתי קדנציות ועמה זכה ביורוליג כשהעדיף את הספרדים על פני פנרבחצ'ה. עזב כצפוי את ז'לגיריס אחרי ארבע וחצי שנים נהדרות

(גודל טקסט)

אחרי ארבע וחצי שנים נהדרות כמאמן ז'לגיריס קובנה, היה ברור ששרונאס יאסיקיביצ'יוס, "שאראס" מוכן לאתגר הגדול הבא. הליטאי בן ה-44 זכה לחיזורים בשבוע האחרון מצד פנרבחצ'ה, לאחר שמאמנה ז'ליקו אוברדוביץ' עזב, וגם מצד ברצלונה, לאחר שזו איבדה את האליפות לבאסקוניה. הטורקים אמנם ניהלו עמו משא ומתן מתקדם והציעו לו שכר גבוה יותר, אך הלב אמר בארסה. הטורקים נאלצו לוותר

בתקשורת הליטאית דווח הבוקר (חמישי) כי שאראס נמצא "מרחק חתימה בלבד" מברצלונה וכעת הגיעה ההודעה הרשמית. שאראס חתם במועדון עד 2023 וירוויח שכר של מיליון יורו בעונה. שחקן העבר של המועדון, מריו הזוניה, שמשחק כיום בפורטלנד, כתב בטוויטר עוד אתמול בלילה ששאראס חוזר לברצלונה בציוץ שהטריף את כל ספרד.

נציג מברצלונה קיים שיחה ארוכה עם שאראס. במועדון בטוחים שהוא האיש המתאים להוביל את הקבוצה לזכייה ביורוליג לראשונה מזה עשור, בטח לאור הצלחותיו בקבוצה הצנועה עם תקציב נמוך משמעותית. ב-2017/18, כזכור, העפיל לפיינל פור וניצח את צסק"א מוסקבה בקרבה על המקום השלישי. ב-2018/19 הגיע לשלב הפלייאוף וכמובן שהשיג חמש אליפויות בליגה המקומית.

שאראס, שכיכב במכבי תל אביב בין 2003 ו-2005 כשזכה איתה פעמיים ביורוליג והיה אחד השחקנים האהובים בהיכל נוקיה, שיחק ברצלונה בשתי קדנציות שונות (2000-2003 ו-2012-13) וזכה איתה ביורוליג ובשתי אליפויות ספרד וגם העניין הזה משפיע כמובן על בחירתו. "יש לו קשר מיוחד לברצלונה", נכתב בכלי התקשורת השונים בליטא. כעת הוא ירצה לשחזר את הישגיו בבארסה גם כמאמן.

שאראס במדי בארסה. חיבור מיוחד למועדון | sLLUIS GENE/AFP via Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי