רשמית: טורניקה שנגליה חתם בצסק"א מוסקבה לשלוש שנים

הפורוורד בן ה-28 עוזב את באסקוניה אחרי שהוביל אותה לאליפות ספרד ומצטרף לאלופת אירופה, בחוזה עם אופציית יציאה ל-NBA בעוד שנתיים: "מצפה לעבוד עם שחקנים ומאמנים מדהימים"

(גודל טקסט)

צסק"א מוסקבה השלימה הבוקר (חמישי) את אחת הרכישות המרעישות של הקיץ: אלופת אירופה הודיעה על החתמתו של טורניקה שנגליה לשלוש שנים, בחוזה הכולל אופציית יציאה ל-NBA בקיץ 2022. הפורוורד הגאורגי (28, 2.06) מגיע לבירת רוסיה לאחר שהוביל את באסקוניה לאליפות ספרד לראשונה מזה עשור ובעונת היורוליג החולפת העמיד ממוצעים של 15.9 נקודות ו-5.6 ריבאונדים.

על פי הדיווחים שעלו ביוון עת הגיעו הצדדים לסיכום, צסק"א שילמה לבאסקוניה כ-1.5 מיליון יורו תמורת שחרורו של שנגליה, שהיה חתום במועדון מחבל הבאסקים לשנתיים נוספות. "טוקו" מצטרף ברשימת הרכש לסנטר הסרבי ניקולה מילוטינוב ויהיה חלק מסגל נוצץ, הכולל גם את מייק ג'יימס, וויל קלייברן ויוהאנס פוגטמן, בין השאר.

"הוא היה ברדאר שלנו כבר כמה שנים וסוף סוף הצלחנו לעשות את המהלך", אמר מאמן הרוסים דימיטריס איטודיס. "אנו מקווים כי יחד עם שחקנים נוספים, טוקו יעזור לנו להישאר בצמרת הכדורסל האירופי. הוא שחקן ורסטילי ותחרותי שנמצא בשיא הקריירה. אני מקבל אותו בברכה לקבוצה שלנו ומקווה שהתשוקה והכישרון שלו יתאמו את הציפיות שלנו". שנגליה עצמו הוסיף: "אני נרגש להצטרף לאלופת היורוליג המכהנת ומצפה לעבוד עם חבורה מדהימה של שחקנים ומאמנים. אני מקווה להגיע עם צסק"א. להישגים רבים ביורוליג וב-VTB".

הפורוורד החל את דרכו המקצוענית בוולנסיה, משם המשיך לשרלרואה הבלגית וכעבור שנתיים עבר ל-NBA, כשנבחר בדראפט 2012 על ידי פילדלפיה. עם זאת, הוא הועבר בטרייד לברוקלין ושיחק בעיקר בליגת הפיתוח, לפני שנשלח לשיקגו בולס שנפרדה ממנו תוך זמן קצר. ביוני 2014 הוא חתם בבאסקוניה וכיכב במדיה מאז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי