דיווח: פנרבחצ'ה עוקבת אחרי סקוטי ווילבקין

סקוטי ווילבקין | דני מרון

ב-SDNA הזכירו את רכז מכבי תל אביב, המחזיק בדרכון הטורקי, כמחליף אפשרי ללאו ווסטרמן שעשוי לעזוב כיוון שהמאמן סקפטי לגביו

(גודל טקסט)

תזוזות הרכזים בכדורסל האירופי נמשכות, כאשר ריאל מדריד ופנאתינייקוס ממשיכות לחפש חיזוק לעמדה זו, אך לפי דיווח ביוון היום (שבת), גם מכבי תל אביב עלולה להיות מושפעת. הבלאנקוס חוששים מעזיבה של פקונדו קמפאסו ל-NBA ולכן עדיין לא החליטו האם לשחרר את ניקולס לאפרוביטולה, שחוזהו מאפשר לו לעזוב אם ימצא קבוצה ביורוליג ומי שמעוניינת לצרף אותו היא פאו, שהגיעה עמו לסיכום בעל פה לטענת הכתב היווני ניקוס ורלאס.

ריאל מדריד קיוותה לשים את ידה על קוסטאס סלוקאס, אך האחרון חתם באולימפיאקוס ובתור אלטרנטיבה, ב-SDNA העלו את שמו לאו ווסטרמן כמי שעשוי להגיע לבירת ספרד. ווסטרמן אמנם חתם על הארכת חוזה בפנרבחצ'ה לאחרונה, אך ביוון גורסים כי המאמן החדש, איגור קוקושקוב, לא בטוח שהוא רוצה אותו בסגל. על רקע הספקות לגבי ווסטרמן, סקוטי ווילבקין הוזכר מי שעשוי לעניין את פנרבחצ'ה, במיוחד בגלל הדרכון הטורקי שלו. ב"אס" הספרדי נכתב שגם ריאל מדריד עקבה אחרי רכז מכבי תל אביב לפני מספר חודשים.

בינואר האחרון ווילבקין חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים במועדון הצהוב, אולם שכרו הגבוה והירידה המשמעותית בתקציב המועדון מעלים סימני שאלה לגבי היכולת של מכבי תל אביב לעמוד בהסכם. יחד עם זאת, בספרד הדגישו כי לא סביר שהרכז יעזוב את ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי