הפיינל פור של היורוליג ייערך בקלן בין ה-28 ל-30 במאי 2021

סקוטי ווילבקין, ניקולה מירוטיץ'
אבק כוכבים. סקוטי ווילבקין מול ניקולה מירוטיץ' | עדי אבישי

אחרי שהאירוע ב-2019/20 בוטל בגלל הקורונה, ראשי המפעל הודיעו כי הוא יתקיים בגרמניה. הנשיא ג'ורדי ברתומיאו: "היינו נחושים לקיים שם את המשחקים, בדיוק מאותן סיבות ששכנעו אותנו לבחרו בעיר אשתקד"

(גודל טקסט)

אחרי שעונת 2019/20 לא הגיעה לסיומה בגלל התפרצוף נגיף הקורונה, היום (שלישי) המפעל הבכיר והיוקרתי ביותר בכדורסל האירופי הודיע רשמית כי הפיינל-פור של עונת 2020/21 ייערך בקלן (העיר שהייתה אמורה לארח את האירוע אשתקד) בין ה-28 ל-30 בחודש מאי.

ג'ורדי ברתומיאו, נשיא ומנכ"ל היורוליג, הסביר את ההחלטה: "היינו נחושים לקיים את הפיינל פור בקלן, בדיוק מאותן סיבות שבחרנו בה לארח את הפיינל פור בשנה שעברה. העובדה שהמשחקים ייערכו בעיר ללא קבוצה שמשחקת במפעל, מעידה כמה אנחנו רוצים להביא אוהדים חדשים ליורוליג".

הנרייט רקר, ראש עיריית קלן, נשמעה מרוצה מאוד מההחלטה: "זה חיוני שנעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לוודא שאירועי ספורט ותרבות באמת יוכלו להתקיים שוב, בתקווה שהפעם גם עם צופים. ההודעה של היורוליג היא סימן חשוב לתושבי העיר קלן בפרט ולחובבי הכדורסל והספורט בכלל".

אם וכאשר הקורונה אכן תאפשר זאת, זו תהיה הפעם השלישית שהפיינל פור של היורוליג יתקיים בגרמניה, אחרי פעמיים שהאירוע היוקרתי נערך בעיר ברלין ב-2009 ו-2016. קלן היא העיר הרביעית בגודלה בגרמניה. האירוע יתקיים ב-לנקסס ארינה שתכולתו מעל 18,000 מקומות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי