איטודיס מוביל במאצ' אפ, ספרופולוס עדיין לא הפסיד לו עם מכבי ת"א

דימיטריס איטודיס
דימיטריס איטודיס | AFP

לקראת המפגש בין צסק"א לצהובים, ביוון התמקדו במאזן ההיסטורי במפגשים ביניהם. מאמן הרוסים: "ההידבקויות בקורונה לא עוזרות, אך לא נשתמש בזה כתירוץ. מכבי קבוצה שנלחמת עד הסוף ויש לה מאמן מצוין"

(גודל טקסט)

צסק"א מוסקבה תעלה הערב (חמישי) בסגל חסר למשחקה הביתי נגד מכבי תל אביב ביורוליג, ממנו ייעדרו שלושת השחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה לפני חמישה ימים, אך במועדון נרגעו כשקיבלו אמש את תוצאות הבדיקות האחרונות שערכו, בהן שאר השחקנים ואנשי הצוות אובחנו כשליליים. המאמן דימיטריוס איטודיס, שסבל בעצמו מהנגיף לפני כחודשיים, דיבר על הסיטואציה שנוצרה לקראת המשחק.

"יש מאיתנו ציפיות גדולות. אנחנו עדיין בתהליך, יש מכשולים בגלל שאנחנו לא מתאמנים בסגל מלא כי שלושה שחקנים נפגעו מהקורונה וזה כמובן לא עוזר, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ, אלה שבריאים וכשירים לשחק הם החשובים", אמר איטודיס והתייחס גם ליריבה: "מכבי קבוצה שתמיד נלחמת עד הסוף. יש לה סגל מחודש, גבוה, עם פילוסופיה טובה מאוד ומאמן מצוין. הם תמיד משחקים ברמה גבוהה. אני אשמח אם נעלה לתת פייט, חשוב לבוא במנטליות ששום דבר לא יבוא בחינם, צריך להילחם על כל דבר".

ניקולה מילוטינוב, אחד מהשלושה שנדבקו בקורונה, היה מהרכישות המשמעותיות שעשו האדומים ממוסקבה בקיץ, אך גם בלעדיו יש לצסק"א סגל מאיים. אלופת אירופה המכהנת צירפה גם את הפורוורד טוקו שנגליה בפגרה ומחזיקה כמובן במייק ג'יימס, אחד הסקוררים הטובים ביבשת שהעמיד ממוצע של 21.1 נקודות למשחק בעונה שעברה.

בינתיים, ביוון מתעסקים באופן טבעי ביריבות על הקווים, שם איטודיס יתמודד מול בן ארצו יאניס ספרופולוס. ב"יורוהופס יוון" התגאו בעובדה שהשניים נמנים בין המאמנים המובילים באירופה והתמקדו במאזן הניצחונות וההפסדים במשחקים הקודמים ביניהם: ספרופולוס בלתי מנוצח נגד איטודיס מאז שהגיע למכבי תל אביב ואף גבר עליו פעמיים בחצי גמר הפיינל פור של היורוליג, ב-2015 וב-2017, אז הדריך את אולימפיאקוס ונכנע עמה במעמד הגמר. יחד עם זאת, מאמן צסק"א מוביל 4:6 במפגשים ראש בראש.

ספרופולוס. עדיין לא הפסיד לאיטודיס עם מכבי ת"א | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי