ספרופולוס: "אנחנו לא במומנטום שלילי, לא קרה אסון"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לאחר ההפסד לבאיירן, מאמן מכבי ת"א הבהיר: "שחקנים צריכים זמן להיכנס לעניינים, אין משהו מסובך שאנחנו לא מצליחים להוציא לפועל. צריך לשנות מנטליות". כספי: "מאמין שאוכל לחזור לאימונים קבוצתיים בשבוע הבא"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אתמול (רביעי) הפסד מאוד מפתיע ביד אליהו הריק מאוהדים לבאיירן מינכן, 85:82 שבהחלט היריבה מגרמניה הייתה ראויה לו, אך כבר מחר יעלו הצהובים למחזור הרביעי ביורוליג ויפגשו משוכה קשה בהרבה, כשיתארחו בפיראוס אצל אולימפיאקוס.

הבוקר, לקראת ההמראה ליוון, ערכה מכבי תל אביב אימון קל ובו אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "אנחנו משחקים נגד יריבה שהשתנתה משנה שעברה. הם פתחו טוב מאוד, הם במומנטום חיובי ונצטרך להיות מרוכזים מאוד. מצד שני, אנחנו נצטרך להשתפר המון. לא אגיד שאנחנו במומנטום שלילי, כי אם מסתכלים מה קרה בשלושת המשחקים הראשונים – ניצחנו אחד והפסדנו את השניים האחרים בדקה האחרונה. מדובר בפרטים קטנים, צריך לשנות מנטליות ולבוא בגישה שונה כדי להיות מוכנים להילחם על כל כדור ולא לתת למשחק להגיע לדקה האחרונה".

עוד אמר ספרופולוס על ההפסד לבאיירן: "הטעויות שעשינו אתמול, אלה דברים שאנחנו מדברים עליהם באימונים מתחילת העונה. הכי חשוב זה לעבוד על הריכוז, הבעיה הייתה בריכוז שלנו וצריך את זה כדי ליישם את הדברים שאנחנו עובדים עליהם מתחילת ההכנה".

"הבעיה הייתה בריכוז" | דני מרון

האם במצב הנוכחי כדאי לשחק יותר פשוט: "עד כה לא היה משהו כל כך מסובך במשחק שלנו. אנחנו צריכים לבצע יותר טוב את התכנית שלנו. לא חושב שיש משהו שונה מהעונה שעברה, הפילוסופיה שלי לא השתנתה. זה לא אסון, הפסדנו משחק אחד בבית וזה יכול לקרות. אנחנו משחקים בלי אוהדים והביתיות היא לא אותו הדבר שהייתה בעונה שעברה, זה ברור. אין משהו מסובך שאנחנו לא מצליחים להוציא לפועל, אלה אותם דברים מהעונה שעברה. אנחנו צריכים למצוא את הקצב ואת הדרך לנצח משחקים. בשנה שעברה, נגד אולימפיאקוס כאן היינו בפיגור 4 כחצי דקה לסיום ואיבדנו כדור, אבל בסוף ניצחנו. אתמול הפסדנו בתסריט דומה".

כמה זמן ייקח לקבוצה להתחבר: "אני לא יכול לחזות, אבל אני חושב ששלושת השחקנים החשובים שלנו חסרים – זוסמן, כספי ודיברתולומאו. אלה שחקנים שיודעים את השיטה ואין לנו אותם. יש גם שחקנים שצריכים זמן להיכנס לעניינים כי לא שיחקו מאז מרץ. לא יודע להגיד עוד כמה זמן, אבל צריך עוד זמן".

מכבי תל אביב נגד באיירן מינכן
"הביתיות היא לא אותו דבר" | דני מרון

ההתמודדות עם סלוקאס: "נכון שהוא בכושר מצוין, הוא נותן אקסטרה לקבוצה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בהגנה עליו אבל מכבדים את כל השחקנים כי יש להם את הניסיון והאתלטיות, גם היוונים וגם האמריקאים. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל אתגרים שיש לנו שם, להיות חכמים ולהוציא לפועל את השיטה שלנו".

באשר לעומרי כספי, הפורוורד עלה גם הבוקר לפרקט ביד אליהו וערך אימון אישי. כספי התאמן במשך כחצי שעה והוא מאמין שיוכל לחזור לאימונים קבוצתיים בשבוע הבא.

עומרי כספי
עומרי כספי, הבוקר ביד אליהו | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי