מכבי ת"א מקווה להתאושש בפיראוס: "לא מרגישים הבדל בין בית לחוץ"

אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ' | דני מרון

אחרי הפסד ביתי בשלב מוקדם של עונת היורוליג, הצהובים רוצים לנצל את היעדר האוהדים גם באולמה של אולימפיאקוס הערב. כריס ג'ונס אמור לקבל יותר דקות. וגם: לוח המשחקים הקשה שמחכה לספרופולוס ושחקניו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי, 21:00) למשחק נגד אולימפיאקוס בהיכל השלום והאחווה במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג, כשהיא נחושה להימנע מהפסד שלישי ברציפות שיסבך אותה כבר בשלב מוקדם של העונה. הצהובים נחתו אתמול באתונה למרות החשש במהלך השבוע כי השביתה ביוון תגרום לדחיית המשחק והבוקר עברו תדריך וידאו לקראת המפגש עם הקבוצה מפיראוס.

אחרי שנחלו הפסד ביתי נגד באיירן מינכן כבר במשחקם השני ביד אליהו העונה, יאניס ספרופולוס ושחקניו יודעים כי המשחק הערב קריטי לשינוי המומנטום, בייחוד לאור העובדה שבהמשך מחכה סדרת משחקים לא פשוטה בכלל. ביקורים אצל חימקי, אנאדולו אפס, ריאל מדריד ו-ולנסיה ומשחקי בית נגד פנרבחצ'ה, ז'לגיריס ומילאנו מתוכננים בלו"ז של האלופה הישראלית בשבעת המחזורים הקרובים, כאשר כל הקבוצות הנ"ל בעלות פוטנציאל להתברג לכל הפחות בשמינייה הראשונה בטבלה.

מי שאמור לקבל תפקיד גדול יותר ברוטציה הוא כריס ג'ונס, ששיחק פחות מ-10 דקות במשחק האחרון וכמעט 13 דקות במשחק נגד צסק"א מוסקבה בשבוע שעבר, כך שהוא אמור להיות טרי יותר למשחק השני של הקבוצה תוך יומיים. ספרופולוס יקווה כי ג'ונס יעשה סדר בהתקפות ויפחית את כמות האיבודים המוגזמת שמכבי תל אביב סבלה ממנה שלשום.

לו"ז מאתגר לפניהם. שחקני מכבי ת"א | דני מרון

הצהובים סבלו מחסרונם של האוהדים כשנכנעו לבאיירן מינכן, קבוצה שהייתה מתקשה הרבה יותר לנצח בהיכל מנורה מלא, וכעת יקוו לנצל את העובדה שגם ההיכל בפיראוס יהיה ריק בכדי לגבור על יריבה חזקה כמו אולימפיאקוס: "יש קבוצות עם אוהדים נהדרים כמו מכבי, אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה שמשחקות הרבה יותר טוב עם אולם מלא, אתה לא מרגיש את ההבדל בין משחקי בית וחוץ כשאין אוהדים ואין ספק שזו הרגשה שונה", אמר אנטה ז'יז'יץ' כשנשאל על כמות ניצחונות החוץ הגבוהה ביורוליג עד כה (14 מתוך 27 משחקים).

הסנטר הקרואטי שבלט נגד באיירן עם 19 נקודות, דיבר על קצב ההתאקלמות שלו: "להתרגל לכדורסל האירופי זה תהליך, אבל בשבילי זה לא כל כך ביג דיל כי גדלתי באירופה. ציפיתי שייקח לי מעט זמן זמן להיכנס לעניינים, אבל לא יותר מדי. ממשחק למשחק איכנס לכושר ולקצב ואהיה טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי