72:79 לבארסה על ריאל, באיירן ניצחה את אולימפיאקוס

קורי היגינס | Marc Gonzalez / Europa Press Sports via Getty Images

קוריץ' (15 נק') ודייויס (14) הובילו את הקטלונים לניצחון בקלאסיקו ולפסגת הליגה, בשיתוף עם ז'לגיריס והגרמנים, אשר רשמו 68:74 גדול על היוונים. בולדווין צלף 18 נק', לוצ'יץ' הוסיף 16 משלו

(גודל טקסט)

מלבד הניצחון של מכבי תל אביב הערב (שישי) נגד חימקי מוסקבה, שני משחקים נוספים נערכו במסגרת המחזור החמישי של היורוליג. בספרד, ברצלונה רשמה ניצחון גדול בקלאסיקו נגד ריאל מדריד. באיירן מינכן מבחינתה תפסה את המקום הראשון אחרי ניצחון על אולימפיאקוס.

ברצלונה – ריאל מדריד 72:79

ערב לפני המפגש המסקרן בין קבוצות הכדורגל של המועדונים, הקטלונים השלימו ניצחון גדול ונצמדו לבאיירן מינכן וז'למיריס בפסגת היורוליג. שאראס עצמו רשם קלאסיקו ראשון על הקווים של קבוצתו החדשה. סיפור המשחק היה הרבע השלישי שלו, בו השחקנים באדום-כחול פשוט התפוצצו, קלעו 30 נקודות אל מול 13 בלבד של הבלאנקוס.

השחקנים בלבן לא ויתרו, נגסו בהפרש עוד ועוד, אך ארבע נקודות קלאץ' של סרג'י מרטינס למעשה סיימו את הסיפור. קייל קוריץ' הצטיין עם 15 נקודות, ברנדון דייויס מיד אחריו עם 14 משלו, קורי היגינס קלע 13. טריי תומפקינס בלט אצל ריאל עם 14 נקודות. מי שאזכב היה פקונדו קמפאצו, שקלע 7 בלבד.

באיירן מינכן – אולימפיאקוס 68:74

ארבעה ניצחונות מול הפסד אחד בלבד. זה המאזן המרשים של באיירן מינכן מאז תחילת העונה ביורוליג. סגנית אלופת גרמניה המשיכה גם היום את המומנטום, כאשר הייתה הקבוצה הטובה יותר בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק. מנגד, היוונים נשענו על היכולת של קוסטס פפאניקולאו ושאקיל מקיסיק, אשר גרמו למשחק להיות צמוד בדקות האחרונות שלו. באותם רגעים התייצבו הכוכבים של הבווארים, ולדימיר לוצ'יץ' ו-ווייד בולדווין והכריעו את ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי