חימקי השיגה ניצחון בכורה ביורוליג, אנאדולו גברה על אולימפיאקוס

אלכסיי שבד | אתר היורוליג

שבוע אחרי שנוצחו על ידי מכבי תל אביב בהארכה, הרוסים גברו 77:83 על הכוכב האדום. מקולום בלט עם 23 נק', לויד קלע 16 מנגד. הטורקים חזרו למסלול הניצחונות ביוון. בהמשך: באסקוניה מול ברצלונה

(גודל טקסט)

לאחר ערב המשחקים הנהדר אתמול (חמישי) והפסדה של מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה, המחזור השישי של יורוליג הגיע לסיומו עם שלושה משחקים מסקרנים. חימקי מוסקבה השיגה ניצחון ראשון ביורוליג העונה על חשבון הכוכב האדום בלגרד, ומאוחר יותר זו הייתה אנאדולו שניצחה את אולימפיאקוס. במשחק שנעל את הערב ברצלונה ניצחה 71:72 בבאסקוניה.

חימקי – הכוכב האדום 77:83

אחרי פתיחת עונה מזעזעת מבחינתה, חימקי הצליחה להשיג ניצחון ראשון ביורוליג עם 77:83 נהדר מול הכוכב האדום בלגרד. חימקי הגיעה להתמודדות עם אפס ניצחונות וחמישה הפסדים באמתחתה, ועם תקווה גדולה להתחיל לאסוף נקודות במפעל. מנגד, הכוכב האדום הגיעה למוסקבה לאחר ניצחון גדול על צסק"א במחזור הקודם כאשר היא פייבוריטית לנצח במפגש מול המדורגת אחרונה במפעל.

המשחק נפתח עם יתרון קל לחימקי, ובתחילת הרבע הראשון הצליחו להשיג יתרון 7 נקודות, אך מהר מאוד המשחק התאזן והתוצאה נשארה צמודה עד לסיום הרבע השלישי. בתחילת הרבע הרביעי הרוסים הצליחו להשיג יתרון עליו השכילו לשמור עד לסיום המשחק.

אריק מקולום אקס הפועל כפר סבא, הוביל את רשימת הקלעים עם 23 נקודות, אלכסיי שבד בלט עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-12 אסיסטים. בצד השני היה זה ג'ורדן לויד עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים.

אולימפיאקוס – אנאדולו אפס 84:79

המשחק נפתח בדקת דומיה לזכר הנפגעים ברעידת האדמה שהורגשה היום היטב ביוון וטורקיה. האדומים מפיראוס רצו לחזור לרצף הניצחונות לאחר ההפסד לבאיירן מינכן בשבוע שעבר. מהצד השני, הטורקים שניצחו רק פעם אחת העונה ביורוליג, השיגו את השני שלהם ויחפשו את השלישי בשבוע הבא מול מכבי תל אביב.

המשחק נפתח בצורה צמודה והרבע הראשון הסתיים ביתרון 3 לטורקים. במהלך הרבע השני אנאדולו כבר ל-13 הפרש אך היוונים נשארו בתמונה וצמצמו ל-6. הרבע השלישי היה צמוד ובסופו אנאדולו הצליחה לשמור על היתרון. הרבע הרביעי המשיך עם אותה המנגינה והיוונים לא הצליחו לסגור את הפער עד לסיום. וסיליה מיציץ' הוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות ושבעה אסיסטים, רודריג בובואה ושיין לרקין קלעו כל אחד 15 נקודות.

באסקוניה – ברצלונה 72:71

ברצלונה הצליחה לנצח לאחר משחק צמוד מאוד בעזרת תצוגה גדולה של ניקולה מירוטיץ' בדקות הסיום. הקטאלונים הובילו כמעט לכל אורך המשחק ביתרון קל, ברבע הרביעי הצליחה באסקוניה להפוך את התוצאה ואף הגיעה ליתרון 11 נקודות, אך לבסוף החבורה של שאראס הצליחה לחזור למשחק עם ריצת 2:14 בסוף הרבע הרביעי. מירוטיץ' הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים, דראגיץ' עם 15.

הקבוצה מחבל הבאסקים הגיעה למשחק הערב עם מאזן יורוליג של שני ניצחונות והפסד אחד לאחר שניצחה לפני כשבועיים את חימקי מוסקבה. הקאטלונים הגיעו מהמקום השני בטבלה עם ארבעה ניצחונות והפסד, ניצחו בשבוע שעבר את יריבתם השנואה ממדריד, והצליחו להיצמד לז'לגיריס בראשות הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי