אכזבה במכבי ת"א: "שוב לא הצלחנו להכריע משחק בסיום"

שחקני מכבי תל אביב | Aykut Akici/Euroleague Basketball via Getty Images

הצהובים נקלעו לבור עמוק עוד יותר אחרי הפסד לאנאדולו אפס, דורסי: "צריך למצוא את הדרך לנצח משחקים צמודים". הקרדיט לבנדר עשוי לרדת משמעותית, האנטר נפגע בראשו וייבדק

(גודל טקסט)

הבור שמכבי תל אביב נקלעה אליו בפתיחת עונת היורוליג הפך אתמול (חמישי) לעמוק יותר, לאחר שהקבוצה רשמה הפסד חמישי מתוך שבעה משחקים, 91:89 לאנאדולו אפס. הצהובים הציגו יכולת טובה הרבה יותר לעומת זו שהראו נגד פנרבחצ'ה בשבוע שעבר, בעיקר בכל הנוגע לפן ההתקפי. אלייז'ה בראיינט סיפק שיא קריירה וטיילר דורסי התאושש מהופעה חלשה במחזור הקודם, אלא שדווקא השניים הללו עלו למכבי תל אביב במשחק עם איבוד כדור רשלני בהתקפה המכריעה, לפני שרודריג בובואה חסם את ניסיון הזריקה האחרון של סקוטי ווילבקין.

במחנה הצהוב מאוכזבים מאוד מהדפוסים החוזרים בכל ההפסדים עד כה, שלמעט אחד מתוכם, כולם הגיעו בהפרש של ארבע נקודות ומטה. כפי שהיה נגד צסק"א ואולימפיאקוס, לאלופה הישראלית היו דקות טובות שבהן נראה כאילו היא בדרך להשתלט על המשחק, אך בדקות הסיום יאניס ספרופולוס ושחקניו לא מצליחים להכריע משחקים.

דבר נוסף שחוזר על עצמו בכל משחק העונה הוא יכולת חלשה של דראגן בנדר. מרגע חזרתו של הקרואטי למועדון, במכבי תל אביב הבטיחו מדי שבוע כי עם הזמן הוא ישתלב ויתחיל להראות את הכישרים שלו, אך גם בטורקיה בנדר סיים 20 דקות על הפרקט עם תרומה אפסית של שתי נקודות בלבד, שלושה ריבאונדים ושני איבודי כדור.

עד כה ספרופולוס הפגין סבלנות כלפי הפורוורד וניסה להעניק לו הזדמנות גדולה ככל האפשר, אך לאור מצבה המדאיג של הקבוצה בטבלה (מקום 15 מתוך 18) ומאזן ההפסדים הבעייתי, ייתכן כי הקרדיט לבנדר יפחת משמעותית במשחקים הבאים ועד שעומרי כספי ישתלב ברוטציה, או שיוחתם שחקן אחר לעמדה מספר 4, המאמן יווני יעניק יותר דקות לעוז בלייזר שאתמול היה על הפרקט בדקות ההכרעה אחרי ששותף לראשונה רק לקראת הפסקת המחצית. מעבר לכך, יש לזכור כי בנדר חתם על חוזה לשלושה חודשים בלבד ובקבוצה עשויים להגביר את המאמצים להחזרת קווינסי אייסי, או למציאת מחליף אחר שימלא את מקומו של הקרואטי.

ספרופולוס. עוד הפסד צמוד לצהובים | אנאדולו אפס

"היה קרב קשה", אמר טיילר דורסי לאחר ההפסד, "שוב לא הצלחנו להכריע את המשחק בסיום. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח משחקים צמודים. שיחקנו טוב ונתנו את כל הלב, אבל זה פשוט לא הספיק. צריך לחזור ללוח השרטוטים ולמצוא את הדרך לנצח. יש לנו שני משחקים בישראל עכשיו, אסור להוריד את הראש וצריך להמשיך לדחוף קדימה".

אנטה ז'יזיץ' ניתח: "אני חושב שעשינו משחק טוב מאוד, היינו קשוחים מההתחלה אבל לא הצלחנו לסיים בדרך הנכונה. אפשרנו להם לקלוע סלים קלים ולא היינו מרוכזים בהגנה". אנג'לו קלויארו הוסיף: "שוב היינו במרחק נגיעה בסיום, הובלנו ברבע הרביעי אבל לא הצלחנו. אנחנו קרובים, חסר לנו עוד משהו קטן. כל המשחקים שהפסדנו הוכרעו על חודה של התקפה אחת".

מי שלא עמד לרשותו של ספרופולוס בדקות החשובות היה אות'לו האנטר, שספג מכה חזקה בראשו בתחילת הרבע הרביעי. בקבוצה עדכנו כי נראה שלא מדובר בפגיעה רצינית, אך בכל מקרה הסנטר ייבדק עם החזרה לישראל.

האנטר. מכבי ת"א תצא מהבור? | אנאדולו אפס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי