ברצלונה הביסה 55:97 את פנרבחצ'ה, צסק"א ניצחה את באסקוניה

קייל קוריץ' | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

הקבוצה של שאראס המשיכה להציג יכולת מדהימה ודרסה את הטורקים. 25 נק' לקוריץ', סמית'ס הוסיף 20 משלו. משחק אדיר של היליארד (31 נק') העניק לאלופת אירופה 86:89 על הבאסקים. 71:75 לאולימפיאקוס על אלבה ברלין

(גודל טקסט)

מלבד הניצחון האדיר של מכבי תל אביב על ז'לגיריס, שלושה משחקים נוספים התקיימו הערב (חמישי) במסגרת המחזור השמיני ביורוליג. במוקד, המוליכה ברצלונה הביסה 55:97 את פנרבחצ'ה במשחק חד צדדי. בנוסף, צסק"א מוסקבה השיגה ניצחון שלישי ברצף עם 86:89 צמוד נגד באסקוניה. אולימפיאקוס הצליחה לגבור 71:75 על אלבה ברלין.

ברצלונה – פנרבחצ'ה 55:97

ברצלונה היא ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר ביורוליג מאז פתיחת העונה, והערב היא רק חיזקה את הטענה הזו מול פנרבחצ'ה. לשחקנים של איגור קוקושקוב פשוט לא היה מענה מול היכולת האדירה של קייל קוריץ (25 נקודות) ורולאנדס סמית'ס (20), כאשר הראשון קלע את מרבית הנקודות שלו ברבע האחרון של המשחק. ניקולה מירוטיץ' תרם 16 משלו למאמץ הקבוצתי, ומנגד, רק לורנזו בראון (10) הגיע לשמחק הערב בקבוצה הטורקית.

מירוטיץ' ניצחון קליל לברצלונה | Javier Borrego / Europa Press Sports via Getty Images

צסק"א מוסקבה – באסקוניה 86:89

ללא מייק ג'יימס, אלופת אירופה המכהנת חיברה ניצחון שלישי ברצף ביורוליג בתום משחק בו היא לא פיגרה פעם אחת. נראה שהקבוצה של דימיטריוס איטודיס נכנסת לקצב ובעקבות הניצחון עלתה למאזן 3:5. הבאסקים סופרים הפסד שלישי ברצף במפעל האירופי הבכיר. כדקה וחצי לסיום המשחק הצליחה האורחת להשוות את התוצאה במשחק, אך מצטיין המשחק דארון היליארד (31 נקודות) מנע כל מהפך אפשרי והעניק לצסק"א את הניצחון.

היליארד. כוכב המשחק של צסק"א | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

אולימפיאקוס – אלבה ברלין 71:75

אלופת גרמניה פתחה את המשחק בצורה מצוינת עם 0:7 והראתה דומיננטיות לכל אורך הרבע הראשון שנגמר ב-10:22 כביר שלה. קבוצתו של אייטו גארסיה המשיכה ביכולת הטובה ושמרה על יתרון דו ספרתי לכל אורך הרבע בדרך ל-24:35 בהפסקה. היוונים עלו אחרת למחצית השנייה, סגרו את הפער והצליחו לעלות ליתרון ראשון במשחק כדקה וחצי לסיום הרבע השלישי, שהסתיים ב-44:51 לטובת המארחת.

חניכיו של גאורגיוס ברצוקאס לא הורידו את הקצב ברבע האחרון ולמרות יכולת מעולה של אלבה, הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום. שאקיל מקיסיק הוביל את רשימת הקלעים באולמיפיאקוס עם 14 נקודות, נילס גיפי עם 13 עבור אלבה ברלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי