ספרופולוס החמיא להאנטר: "הוא היה בכל מקום על המגרש"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

הסנטר הצטיין בניצחון מכבי תל אביב על הכוכב האדום בלגרד וזכה לשבחים ממאמנו: "כולנו מודעים לאיכות שלו". על כך שהקבוצה לא איבדה את הראש בדקות הסיום: "חשוב שלא נכנסנו לפאניקה"

(גודל טקסט)

זה היה מורט עצבים וצמוד כמעט עד הרגע האחרון, אך מכבי ת"א חזרה הערב (חמישי) לחייך לאחר שגירדה 76:81 על הכוכב האדום בלגרד בהיכל וקטעה את רצף ההפסדים שעמד על שלושה במסגרת היורוליג. סקוטי ווילבקין להט עם 23 נקודות, אותלו האנטר הוסיף הופעה מצוינת משלו עם 13 נקודות ועשרה כדורים חזורים, אך המצטיין היה בלי צל של ספק אלייז'ה בראיינט, שהפציץ 14 נקודות ברבע האחרון וסידר ניצחון רביעי העונה במפעל.

המאמן יאניס ספרופולוס היה שבע רצון מכך שקבוצתו חזרה למסלול הניצחונות והצליחה לקחת משחק צמוד: "אני חושב ששלטנו במשחק והגבנו בצורה טובה, אולי למעט העובדה שהם הצליחו לחזור מפיגור דו ספרתי. למרות זאת, חשוב ששמרנו על ריכוז, לא נכנסנו לפאניקה וקיבלנו החלטות נכונות בדקות הסיום. שיחקנו כקבוצה, הגנתית והתקפית. אחרי שני הפסדים צמודים, לא קל לנצח ועל כך בירכתי את השחקנים בסיום".

ספרופולוס החמיא להאנטר והתייחס להמשך הדרך של מכבי תל אביב: "אותלו היה בכל המקום על המגרש, הגנתית והתקפית. הוא עזר לקבוצה מאוד. יש לו את האיכות וכולנו יודעים את זה. אנחנו צריכים לעשות צעד קדימה. שיחקנו עם שני מובילי כדור הערב, כי אנחנו צריכים יותר ארגון במשחק. כולם צריכים לקחת חלק ויש שחקנים שצריכים להשתפר. כדורסל זה משחק קבוצתי וכולם צריכים לתת אקסטרה עבור המועדון".

טיילר דורסי, אות'לו האנטר | דני מרון
יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי