ספרופולוס: "נדוביץ' להט, האגו הספורטיבי עזר לווילבקין"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

מכבי ת"א ניצחה 81:89 את פנאתינייקוס, הסרבי הפציץ עם 39 נקודות והמאמן היווני טען שהדבר דרבן את הכוכב שלו. על בנדר: "מצפה ממנו להופעות כאלה, כספי סיפק את המשחק הטוב ביותר שלו העונה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים ביורוליג, כאשר גברה בהיכל מנורה מבטחים 81:89 על פנאתינייקוס למרות תצוגת שיא של נמניה נדוביץ', אשר קלע 39 נקודות והפך לשחקן שקלע הכי הרבה מול הצהובים במפעל.

מאמן מכבי ת"א, יאניס ספרופולוס, דיבר לאחר הניצחון ונשאל האם ההצגה של נדוביץ' היא זו שדרבנה את סקוטי ווילבקין, שהיה מצוין: "לגמרי, יש אגו ספורטיבי וזה עזר, ראו את זה על המגרש".

"דראגן בנדר הרוויח את המקום שלו ואני מצפה ממנו להופעות כאלה", המשיך המאמן היווני ושלח מסר לשאר השחקנים: "אני מצפה גם מאנטה ז'יז'יץ', יובל זוסמן וג'ון דיברתולומאו להיכנס לעניינים ולשחק טוב יותר. עומרי כספי נתן את המשחק הטוב ביותר שלו עד כה העונה. אנחנו נשחק עוד יותר טוב בהמשך".

היכולת של נדוביץ': "הוא להט. כשהוא נכנס לקצב קשה לעצור אותו. אני לא זוכר ביורוליג שחקנים שסיימו עם המדד שהוא סיים איתו היום. זה ללא ספק היה אחד מהמשחקים הטובים ביותר בקריירה שלו והוא עזר לפנאתינייקוס להישאר במשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי