ספרופולוס: "כספי כשיר ומוכן לשחק בכל המשחקים הקרובים"

עומרי כספי | קובי אליהו

אחרי הזכייה בגביע ווינר, מכבי ת"א תשוב בשילשי ליורוליג ותארח את זניט. היווני: "נתמודד מול קבוצה איכותית, אבל העובדה שכל השחקנים הפצועים שלנו חזרו עוזרת לנו לשחק טוב יותר". האנטר בספק, סנדי כהן ייעדר

(גודל טקסט)

אחרי הזכייה בגביע ווינר, מכבי תל אביב תחזור מחור (שלישי) למסגרת היורוליג, בו היא תפגוש את זניט סנט פטרסבורג, ובכך צנסה לרשום ניצחון שלישי ברצף במסגרת המפעל, לאחר ניצחונות על ברצלונה ופנאתינייקוס.

לקראת המשחק המחר בהיכל ביד אליהו, המאמן יאניס ספרופולוס עדכן על מצבו של עומרי כספי וסיפר: "במצב הנוכחי, כספי מוכן לשחק את כל המשחקים. גם מול הפועל ירושלים והפועל תל אביב בהמשך".

"אחרי הפתיחה הרעה שהייתה לנו ביורוליג, העובדה שכל השחקנים הפצועים חזרו ואנחנו מתאמנים ביחד עוזרת לנו לשחק טוב יותר. אנחנו מתפתחים כקבוצה ואני בטוח שניראה טוב יותר". סיפר היווני והוסיף על המשחק מחר: "נפגוש את אחת הקבוצות הטובות ביותר עד כה ביורוליג, למרות שהיו להם בעיות עם הקורונה בהתחלה".

ספרופולוס. "העובדה שהפצועים חזרו עוזרת לנו לשחק טוב יותר" | דני מרון

מצב הפצועים בקבוצה: "נצטרך לחכות ולראות מה קורה עם אות'לו האנטר, יש לו בעיות בגב. אתמול הוא ערך אימון אישי ללא מגע, היום הוא יתאמן ונראה אם הוא יוכל לשחק. נדע את הכל בסמוך למשחק מחר. סנדי כהן נסע לבקר את בנו והוא לא ישחק. החלטתי לתת לו יותר משבוע כדי לנסוע לארה"ב ולחגוג את השנה החדשה עם בנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי