שיתופו של האנטר ייקבע בסמוך למשחק, ווילבקין: "רגילים לסגל חסר"

אות'לו האנטר | FC Barcelona

מכבי ת"א תחליט האם לרשום את הסנטר בסמוך למשחק נגד הרוסים. הגארד: "המצב לא זר לנו, עושים את זה כבר שנה וחצי". מאמן היריבה, צ'אבי פסקוואל: "הגארדים שלהם מהטובים ביורוליג, ספרופולוס מאמן מצוין"

(גודל טקסט)

עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים ביורוליג ולאחר שחגגה זכייה בגביע ווינר במוצאי השבת האחרונה, מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי) את זניט סנט פטרסבורג במשחק שינעל את הסיבוב הראשון של העונה האירופית, בתקווה להמשיך במומנטום החיובי. זה יהיה המפגש הראשון בין הקבוצות ביד אליהו, זאת לאחר ששיחקו זו מול זו ברוסיה בעונה שעברה ולא זכו לקיים את המשחק השני שתוכנן, בעקבות משבר הקורונה.

מי שנמצא בספק להתמודדות הוא אות'לו האנטר, שסובל מבעיות גב מזה מספר שבועות ובשל כך נותר מחוץ לסגל לגמר גביע ווינר. בקבוצה יחליטו האם לרשום את הסנטר האמריקאי בסמוך לפתיחת המשחק, אך בכל מקרה בונים על כך שנוכחותו של עומרי כספי תסייע לאנטה ז'יז'יץ' להציג יכולת טובה יותר מזו שהראה במשחקים האחרונים.

סקוטי ווילבקין דיבר לקראת המשחק והתייחס, בין השאר, לסימני השאלה לגבי האנטר: "אנחנו יכולים להשתפר ולהיות אחת הקבוצות הטובות ביורוליג ברגע שנמצה את הפוטנציאל שלנו. עדיין יש לנו דרך ארוכה לעבור, אבל אנחנו מנסים להשתפר קצת בכל אימון ובכל משחק ואני חושב שרואים סימנים טובים. הקבוצה הזו יודעת מה זה לשחק ללא סגל מלא, אנחנו עושים את זה כבר שנה וחצי אז פשוט צריך להמשיך לשחק את המשחק שלנו, למצוא שחקנים במצבים נוחים לקליעה ולנסות להוציא את המקסימום מכל אחד".

ווילבקין. הצהובים רגילים לסגל חסר | דני מרון

זניט מגיעה מהמקום השישי בטבלה עם תשעה ניצחונות מ-14 משחקים. למרות שנפגעה מהתפרצות קורונה בתחילת העונה, הקבוצה הרוסית נהנית מעונה טובה מאוד עד כה והשיגה ניצחונות על קבוצות בכירות כמו ברצלונה, באיירן מינכן ואנאדולו אפס, בין השאר.

המאמן צ'אבי פסקוואל, שהדריך בעבר את פנאתינייקוס, אמר לקראת ההתמודדות: "כרגע מכבי בכושר מצוין. זה יהיה משחק שבו נצטרך לשלוט במצבי האחד על אחד. יש להם גארדים מהטובים ביותר ביורוליג, במיוחד בקליעה מכדרור, היבט שבו כל הקבוצה קרובה ל-40%. אנחנו צריכים לשחק טוב באחד על אחד. הם גם משחקים בקצב גבוה, כך שנהיה חייבים לשלוט בקצב המשחק. יאניס ספרופולוס הוא מאמן מצוין ורציני, שיחקנו אחד נגד השני פעמים רבות כשהייתי ביוון, כך שאנחנו מכירים. זה יהיה משחק קשה עבורנו, אך גם הזדמנות גדולה להגדיל את מספר הניצחונות שלנו".

צ'אבי פסקוואל | Anatoliy Medved/Icon Sportswire via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי