סנדי כהן חיובי לקורונה, ספרופולוס פרגן לקטש

סנדי כהן | דני מרון

שחקנה של מכבי תל אביב, ששהה לאחרונה בארה"ב, נמצא כחולה מאומת לפני אולימפיאקוס. המאמן על מינויו הצפוי של הישראלי בפנאתינייקוס: "הוא טוב מאוד, ראוי לאמן ביורוליג". האנטר בספק, האריסון ייעדר מנגד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי) את אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג, במשחק שיהיה הראשון מבין שניים שיארחו הצהובים ביד אליהו השבוע, מה שמעניק להם הזדמנות לעשות צעד משמעותי לעבר השמינייה הראשונה בטבלה. מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא סנדי כהן, לגביו המועדון הודיע היום כי נמצא חיובי לקורונה. המתאזרח שהה לאחרונה בארצות הברית לאחר שקיבל מיאניס ספרופולוס אישר לבלות את תקופת החגים עם בנו וטרם חזר לאימונים עם הקבוצה, לכן שאר השחקנים לא יידרשו להיכנס לבידוד והמשחק יתקיים כסדרו.

מעבר לכך, סימן השאלה במכבי תל אביב מרחף מעל אות'לו האנטר שנפצע בעינו לפני שבועיים, כזכור. בקבוצה נעשים מאמצים להכשיר את הסנטר למשחק בזמן, אך השתתפותו מוטלת בספק. מן העבר השני, אולימפיאקוס תתייצב ללא הגארד שניצח את הצהובים עם שלשה על הבאזר במפגש הקודם, ארון האריסון הפצוע, כאשר גם אנתוניס קוניאריס לא כשיר ואילו חסן מרטין בספק.

המאמן יאניס ספרופולוס, שיפגוש פעם נוספת את קבוצתו לשעבר, אותה הוביל פעמיים לגמר היורוליג, ערך היום את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לא רק ליריבה שלו מחר, אלא גם למינויו הצפוי של עודד קטש למאמן היריבה העירונית של אולימפיאקוס – פנאתינייקוס.

האנטר בספק לאולימפיאקוס | אודי ציטיאט

"יש לנו עוד משחק חשוב, הסיבוב השני התחיל וכל משחק חשוב יותר מקודמו", אמר ספרופולוס בפתיחת דבריו. "אנחנו פוגשים קבוצה שבנויה היטב, עם שחקנים מנוסים כמו ספאנוליס, סלוקאס, פרינטזיס. פפאניקולאו לא משחק, אבל יש להם ניסיון ואתלטיות מהזרים, פורוורדים כמו וזנקוב שקולעים טוב מאוד. נצטרך להיות מוכנים להתמודד עם כולם, כל אחד מהם יכול ליצור בעיות. עבורנו חשוב לשלוט בקצב, הם עושים דברים שונים בהגנה אז נצטרך לקרוא מצבים טוב ולתקוף כמו שאנחנו רוצים. לגבי כשירותו של אות'לו, הוא התאמן רק באופן אישי ואולי מחר נדע יותר, אנחנו לא בטוחים אם יוכל לשחק".

האחראי הבכיר לניצחון האחרון של אלופת ישראל באירופה היה טיילר דורסי, שהצטיין עם 25 נקודות נגד אלבה ברלין. לאורך העונה, יכולת טובה של דורסי הלכה יד ביד עם ניצחונות של מכבי תל אביב והמאמן היווני התייחס לכך: "לא יכול לומר שדורסי הוא ברומטר. הקבוצה צריכה שכולם ישחקו טוב ויופיעו הכי טוב שאפשר. צריך לתת את הקרדיט לדורסי, לג'ונס ולקבוצה. ניצחנו את המשחקים בישראל בלעדיהם והם הגיעו מוכנים למשחק בברלין".

על החתימה המתקרבת של קטש בפאו אמר ספרופולוס: "עודד מאמן טוב מאוד, אמרתי את זה עוד לפני שהוא קיבל את ההצעה מפנאתינייקוס. ירושלים קבוצה טובה מאוד והיא היריבה שלנו. מגיעה לו ההזדמנות לאמן ביורוליג".

יאניס ספרופולוס, עודד קטש
ספרופולוס וקטש. אחד בא מיוון, השני בדרך | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי