ספרופולוס: "אין לנו בעיה מנטלית. הפרטים הקטנים הכריעו"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי ת"א לאחר ההפסד לאולימפיאקוס: "זו תוצאה רעה אך עלינו להמשיך. צריך לשכוח מהמשחק הזה, אסור שזה ישפיע עלינו נגד באסקוניה". על הליקויים: "אנתח את המשחק עם השחקנים ולא עם התקשורת, נלמד מטעויות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) עוד משחק צמוד ביורוליג והפעם נכנעה 89:87 לאולימפיאקוס לאחר הארכה. יאניס ספרופולוס התעקש בסיום המשחק שלא מדובר בבעיה מנטלית והעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהחמיא לאות'לו האנטר שהיה בספק למשחק אך העמיד את עצמו לרשות הקבוצה ונתן את כל מה שיש לו.

ספרופולוס סיכם את המשחק: "אני חושב שהיה משחק צמוד, נלחמנו עד הסוף בשביל לנצח והסיבה לתוצאה הזו היא כמה פרטים קטנים שהיו יכולים להיות שונים. ריבאונד אחד שהחמצנו, פאול אחד מתחת לסל ששלח אותם לקו, כמה זריקות פנויות שהחטאנו ויכלו להכריע את המשחק בזמן החוקי. אנחנו עצובים כי זו תוצאה רעה, אבל צריך להמשיך. יש לנו עוד משחק בעוד יומיים וכל מה שאנחנו חושבים זה לשכוח את המשחק הזה ולהתרכז במשחק הבא. אני לא רוצה שזה ישפיע עלינו נגד באסקוניה".

על כך ששאר השחקנים חוץ מסקוטי ווילבקין לא יציבים: "אני אוהב את השחקנים ואני לא שופט אותם אם יש להם משחק רע. אולימפיאקוס במחצית השנייה העמיסה על הצבע, שינתה את ההגנה ולא נתנה לנו לזרוק מבפנים. נתנו לנו זריקות פנויות מבחוץ שיכולנו לקלוע, אבל לפעמים כשאתה פנוי לגמרי ואתה מחטיא 4-5 זריקות, אתה נכנס ללחץ בהגנה ובהתקפה. עשינו עבודה טובה בלמצוא שחקנים פנויים ולהניע את הכדור, פספסנו כמה מהלכים וכשאתה מפסיד בהארכה זה אומר שהמשחק היה פתוח לשני הצדדים. פרטים קטנים הכריעו".

ווילבקין וחבריו מאוכזבים | דני מרון

מה מונע לנצח משחקים צמודים: "הבעיה אינה מנטלית וגם לא מקצועית. אני לא רוצה לנתח את המשחק, אעשה את זה עם השחקנים שלי ולא איתכם. אגיד להם ישירות מה אני רוצה שישתפר, זה לא הזמן להוציא את זה החוצה. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו ולנסות להשתפר".

מה אפשר לאולימפיאקוס להשתלט על המשחק: "כשהם עלו ליתרון והתחילו לשחק טוב יותר בהתקפה, הם צברו ביטחון ומצד שני לנו היו מבטים פנויים שהחטאנו. זה פגע בביטחון שלנו להמשך המשחק, אבל נלחמנו עד הסוף וראיתם שעד הרגע האחרון ניסינו לחזור וכפינו הארכה. הייתה לנו התקפה אחרונה בזמן החוקי. התוצאה הייתה יכולה להיות הפוכה".

האם היה מופתע מהיכולת של האנטר: "אות'לו היה בספק גדול. בגלל חשיבות המשחק הוא בא הבוקר והעמיד את עצמו לרשותי. הוא עשה עבודה גדולה מבלי להתאמן לפני כן ועל כך אני רוצה לברך אותו".

אות'לו האנטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי