ספרופולוס לפני באסקוניה: "הפסדנו קרב אחד, אבל המלחמה חיה"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לאחר ההפסד המאכזב לאולימפיאקוס ולקראת המפגש נגד הספרדים, מאמן מכבי תל אביב הבהיר: "אנחנו צריכים להמשיך. זה הרגע להתאושש ולהילחם שוב". היריבה: "היו לה כמה משחקים גדולים העונה, אסור לזלזל בה"

(גודל טקסט)

כיממה בלבד חלפה מאז שמכבי תל אביב הפסידה בהארכה בצורה דרמטית לאולימפיאקוס, וכבר מחר (חמישי) יארחו הצהובים את באסקוניה במסגרת המחזור ה-20 ביורוליג, ויקוו למחוק את ההפסד עם ניצחון במשחק בעל חשיבות רבה לעלייה לשלב הבא.

לקראת המשחק אמר המאמן יאניס ספרופולוס: "זה משחק שני השבוע שלנו, ומחר נפגוש את באסקוניה, שזו קבוצה טובה מאוד. אנחנו מכבדים אותה, אבל בשבילנו זה הרגע להתאושש אחרי ההפסד אתמול ולהיות מוכנים להילחם במשחק הקרוב. זו המטרה שלשמה אנחנו עובדים היום באימון. הפסדנו קרב אחד, אבל המלחמה חיה. אנחנו צריכים להמשיך. יש לנו משחק חשוב נוסף".

היווני המשיך: "בכל היורוליג יש המון עליות וירידות לכל הקבוצות. לבאסקוניה היו משחקים גדולים – כמו נגד צסק"א לאחרונה. במשחקים אחרים היא הייתה פחות טובה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, מכבדים את היריבה ואסור לזלזל בה. אנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם עבור הניצחון".

ספרופולוס. "אנחנו צריכים להמשיך. יש לנו משחק חשוב נוסף" | אודי ציטיאט

כמה המשחק מחר קריטי: "אני לא מאמין שאין מחר, מתעקש על מה שאני אומר תמיד – מתקדמים ממשחק למשחק. אם לא נחשוב בדרך הזו, נאבד כיוון. אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק הקרוב".

האם ההתקפה היא המפתח: "לא רק, גם ההגנה. כשמשחקים טוב בהגנה, אתה נכנס לקצב בהתקפה. כמו ששמרנו טוב במשחק הראשון נגד באסקוניה, גם היו לנו משחקים שהיינו מצוינים בהתקפה".

על יובל זוסמן: "השחקנים שהיו פצועים עדיין לא בשיא הכושר שלהם, גם כספי ודיברתולומאו. כולם מוכנים לשחק, אבל צריכים את הזמן להיכנס לקצב. אנחנו תומכים ומאמינים בהם, יודעים שהם ישחקו טוב ואנחנו עושים כל מה שביכולתנו כדי לעזור להם לשחק טוב".

"כשמשחקים טוב בהגנה, אתה נכנס לקצב בהתקפה" | דני מרון

"אנחנו צריכים לשחק התקפה הרבה יותר טובה מחר, המחצית הראשונה שלנו אתמול הייתה טובה מאוד גם בהגנה וגם בהתקפה, אנחנו צריכים יציבות, לטפל בדברים הקטנים שעלו לנו בהפסד" סיכם ספרופולוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי