קטש הוצג בפנאתינייקוס והעביר אימון בכורה: "מרגיש בבית"

עודד קטש
עודד קטש | פנאתינייקוס

המאמן הוצג בפני התקשורת היוונית והבהיר: "ייקח קצת זמן עד שהשחקנים יבינו את הפילוסופיה שלי, אל תצפו לשינויים מיידים". שלווין מאק: "נרגש לשחק תחתיו שוב". הבכורה: בשישי מול פנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר שדאינוס אדומייטיס ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן הפועל ירושלים, עודד קטש הוצג הערב (חמישי) כמאמן פנאתינייקוס והעביר את אימון הבכורה שלו. "אני מתרגש להיות פה", פתח הישראלי את דבריו. "כולכם יודעים עד כמה אני אוהב את המועדון, שהוא כמו בית שני עבורי. אני מוכן לאתגר וזה כבוד עצום עבורי לאמן מועדון כל כך גדול".

קטש המשיך: "כולנו רוצים להיות טובים יותר. זה יהיה לא מקצועי מצידי לומר מה עלינו לעשות. אני צריך להרגיש את קבוצה, לבלות עם השחקנים קצת זמן. יש לנו לוח זמנים צפוף ועלינו להשיג את מה שאנחנו יכולים מכל אימון כדי להתחיל לבנות. לא הייתי אומר שאנחנו הולכים להכין משהו חדש, כי אני לא חושב שהמצב מקולקל. ייקח זמן עד שהשחקנים יבינו את הפילוסופיה שלי, ואני אסתגל לשחקנים. אם בעוד כחודש נרגיש שנוכל לעזור לקבוצה בעזרת שינויים בסגל, נעשה זאת".

על הבכורה מחר אמר קטש: "אנחנו לא יכולים לצפות להרבה, עלינו להיות מציאותיים. אין זמן לשנות יותר מידי. יש לי עוזרים מעולים ואני אצטרך את עזרתם. זה אתגר לשחק מול פנרבחצ'ה" .

עודד קטש, שלווין מאק
עודד קטש, שלווין מאק | פנאתינייקוס
עודד קטש באימון הבכורה
עודד קטש באימון הבכורה | פנאתינייקוס

שלווין מאק, ששיחק תחת קטש במשך תקופה קצרה והתאחד איתו כעת בפאו, אמר: "הוא מאמן נהדר, מאמן של שחקנים. ברור שהוא מבין היטב איך שחקנים חושבים, הוא שיחק ברמה הכי גבוהה. אני אוהב את השיטה שלו, שיחקתי אצלו בירושלים ואני נרגש לשחק בשבילו שוב".

זו כמובן סגירת מעגל מרגשת עבורו שכן קטש שיחק במדי היוונים שנתיים לפני שפרש ואף זכה עם פאניתינייקוס ביורוליג בשנת 2000 כשהוא מנצח בגמר לא אחרת מאשר מכבי תל אביב (67:73) בה בילה ארבע שנים. לאחר מכן אמר: "זה היום הכי שמח וגם היום הכי עצוב בקריירה שלי". באותו גמר תרם 17 נקודות, ריב' ו-2 אס' ונבחר לשחקן המצטיין.

הקבוצה היוונית מחזיקה בשיא של 38 אליפויות מקומיות, ארבע מהן ברציפות מאז 2017, כשביורוליג זכתה הקבוצה לא פחות משש פעמים (הגביע האחרון: 2011). העונה ביורוליג הקבוצה מחזיקה במאזן רע של שישה ניצחונות בלבד לעומת 12 הפסדים. קטש יערך את הבכורה שלו כבר מחר (שישי) מול פנרבחצ'ה (19:00) ויומיים לאחר מכן יפגוש בליגה היוונית את אריס סלוניקי (החל מ-18:55, ישיר בספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי