קטש: "זה הפסד רע, כי לא הייתי מסוגל להשפיע בתור מאמן"

עודד קטש | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

המאמן הישראלי סיכם את התבוסה בהופעת הבכורה שלו כמאמן פנאתינייקוס: "הספקנו לעבוד עם הקבוצה רק יומיים. נתנו לפנרבחצ'ה לשחק ולעשות הרבה נקודות קלות. אמרתי לשחקנים להשאיר את הראש למעלה"

(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד אחרי שנפרד מהפועל ירושלים עם הפסד דרמטי לטורק טלקום, עודד קטש ספג הערב (שישי) תבוסה כואבת במשחקו הראשון כמאמן פנאתינייקוס, 100:74 נגד פנרבחצ'ה. המאמן הישראלי וליאור ליובין, שעזב את גלבוע/גליל כדי לשמש כעוזרו והצטרף אליו רק היום, לא הספיקו להשפיע יותר מדי על הקבוצה היוונית וקטש דיבר על כך בסיום המשחק.

"זה היה משחק רע מאוד, זה ברור כשמסתכלים על התוצאה", אמר קטש, "אבל הספקנו לעבוד עם הקבוצה רק ביומיים האחרונים ורק הכרנו את המערכת וההרגלים. קשה להשיג משהו ביומיים. זה היה הפסד רע, כי בתור מאמן לא כל כך הייתי מסוגל להשפיע על הקבוצה שלי. אבל זה בסדר, אנחנו זקוקים למעט זמן ולאימונים טובים ונהיה בסדר. אמרתי לשחקנים שאנחנו רק צריכים להשאיר את הראש למעלה ולהמשיך להילחם, לא משנה מה. זה מה שאנחנו נעשה".

לקראת ההמשך הוסיף המאמן הטרי של הירוקים: "אנחנו חייבים לשנות את שפת הגוף שלנו ולהישאר ביחד. אחרי משחק כזה, קשה לדבר במונחי כדורסל כי לא הייתה לנו השפעה. נתנו לפנרבחצ'ה לשחק ולעשות הרבה נקודות קלות. נהיה יותר טובים. חייבים לשמור על ראש מורם ולהראות שיפור עם הזמן".

ביוון קטלו את פנאתינייקוס על תצוגת הנפל: "השחקנים של קטש, המוגבלים ממילא, לא היו במצב רוח ובפוקוס בהגנה מסיבה לא ברורה", נכתב ב-SDNA, "אלופת יוון נכנעה ללא תנאי לפנר המאומנת, לא הצליחה למנוע טעויות ולהוות יריבה תחרותית. ההופעה שלה הייתה מאכזבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי