לפני מילאנו: ספרופולוס נשאל רק שאלה אחת במסיבת העיתונאים

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לאחר שהיווני הפגין חוסר סבלנות בהתבטאויותיו האחרונות בתקשורת בסיום משחקים, לקראת המשחק באיטליה בחמישי הוא התבקש להתייחס רק לסוגיית ההפסקה מהיורוליג והשיב: "לא תהיה לנו בעיה של קצב"

(גודל טקסט)

אחרי שהמשחקים הביתיים שלה נגד אנאדולו אפס וחימקי מוסקבה נדחו בשל ההגבלות על כניסת טיסות זרות לישראל בזמן הסגר, מכבי תל אביב תחזור מחר (חמישי) ליורוליג במשחק חוץ נגד ארמאני מילאנו מצמרת הטבלה. הצהובים יגיעו לאיטליה אחרי רצף של שישה ניצחונות בזירה המקומית, חמישה מתוכם בליגה ואחד בחצי גמר הגביע מול הפועל חולון ביום חמישי האחרון, כאשר ששת המשחקים נדחסו בתוך השבועיים, לכן המאמן יאניס ספרופולוס הבהיר כי ההפסקה מהיורוליג לא תשפיע על שחקניו בכל הנוגע לכושר משחק.

"אנחנו משחקים נגד קבוצה עם הרבה איכויות. ממוצע הנקודות שלהם פר התקפות הוא השני בגובהו ביורוליג וגם ההגנה טובה", אמר ספרופולוס לקראת ההתמודדות, "אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד כדי לעצור את יצירת מצבי הקליעה שלהם ולשחק טוב בהתקפה כדי שלא לתת להם הזדמנות לפגוע במשחק שלנו עם ההגנה שלהם. עבורנו זה קרב שנצטרך בשבילו מקסימום של אנרגיות וריכוז".

לאחר שהמאמן היווני הפגין פתיל קצר בהתבטאויותיו האחרונות בתקשורת בסיום המשחקים האחרונים, באימון המסכם שלפני ההמראה הוא נשאל שאלה אחת בלבד אשר נגעה להשפעת ההפסקה מהיורוליג על שחקניו: "אני חושב שבמשחקים שהיו לנו במפעלים המקומיים שמרנו על קצב טוב ולא היה לנו משחק אחד בשבוע. שיחקנו משחק אחרי משחק באינטנסיביות גבוהה, אז לא תהיה לנו בעיה מבחינת הקצב. ברור שזה חשוב מאוד שנשחק באנרגיות גבוהות, אני חושב שעשינו את זה מצוין במשחקים האחרונים ואני מצפה שנעשה זאת גם מחר".

עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי