ספרופולוס הבטיח ש"מכבי תילחם עד הסוף" והתייחס למצבו של ווילבקין

יאניס ספרופולוס והצוות | באדיבות ארמני מילאנו

האלופה חזרה ליורוליג עם תבוסה כואבת במילאנו, המאמן הודה: "לא היה לנו משחק טוב". על הכוכב: "יש לו איזו פציעה האגודל שהפריעה לו". ג'ונס: "מרגיש שאפשר לעשות ריצה גדולה". בשבת: בני הרצליה בהיכל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הובסה אתמול (חמישי) במילאנו ונשארה עם סיכוי קטן להיכנס לפלייאוף היורוליג. הצהובים, ששבו למפעל הבכיר לאחר הפסקה ארוכה בגלל הסגר בנתב"ג, צנחו למאזן של עשרה ניצחונות ו-13 הפסדים וכאמור הסתבכו מאוד לקראת ההמשך.

סקוטי ווילבין ששיחק עם חבישה בידו בשל פציעה שהוא סוחב, סיים עם אפס נקודות וחמישה אסיסטים. אותלו האנטר היה נקודת האור של מכבי תל אביב, כשתרם 16 נקודות ותשעה רביאונדים. גם טיילר דורסי (11) וכריס ג'ונס (10) קלעו בספרות כפולות.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "מילאנו שיחקה טוב מאוד מההתחלה ועד הסוף, לא היה לנו סיכוי לעשות משהו טוב יותר. בכמה רגעים במשחק חזרנו ל-6 נקודות, ל-9 נקודות, אבל מלבד זאת לא היה לנו משחק טוב, בהתקפה או בהגנה. יש לנו פחות משחקים עד תום העונה, אבל נילחם עד הסוף". כשנשאל על סקוטי ווילבקין שושיחק פחות מ-18 דקות, השיב המאמן: "יש לו איזו פציעה באגודל שהפריעה לו".

"כדורסל זה משחק של ריצות, עשינו כמה ריצות אבל זה לא הספיק", ניתח ג'ונס, אנחנו חייבים להמשיך להילחם כקבוצה, להרים אחד את השני, להשתפר בכל יום. יש עוד הרבה משחקים כדי לפתור את זה. אני מרגיש שאנחנו יכולים לעשות עוד ריצה גדולה, אנחנו צריכים להאמין בעצמנו ודברים יסתדרו".

אלייז'ה בראיינט, שקלע 8 נקודות, הוסיף: אני חושב שהערב לא קלענו זריקות והם כן, אבל לא הגענו להילחם כפי שהראנו באימונים האחרונים. אני חושב שנתארגן מחדש ונמשיך להילחם עד הסוף בלי קשר לתוצאות".

האלופה תשוב מחר (שבת ב-20:30) לליגה, כשתארח את בני הרצליה ותקווה להתאושש. כידוע, מכבי ת"א מובילה את הליגה אחרי רצף של חמישה ניצחונות בהפרש מצטבר של 124 נקודות. במחזור שעבר גברה האלופה על הפועל חולון 81:100, במשחק בו קבעה שיא עונתי של 72.5% לשתיים (29 מ-40). הצהובים-כחולים הובילו מהדקה הראשונה ועד האחרונה, כשהם קולעים 20 נקודות במתפרצות ומשיגים יתרון של 20:52 בנקודות בצבע. עוז בלייזר שוב הצטיין עם 19 נקודות, אות'לו האנטר הוסיף 17 ללא החטאה מהשדה.

יאניס ספרופולוס | באדיבות ארמני מילאנו

מנגד, בני הרצליה ניצחה בחמישה משבעת משחקיה האחרונים והיא כעת קרובה יותר למקום בפלייאוף מאשר לקו האדום. במחזור שעבר ניצחה הקבוצה מהשרון את הפועל "בי-קיור לייזר" חיפה 79:91, אחרי רבע רביעי נהדר בו רצה 10:23. קוטי קלארק, שנח לשניות בודדות, הצטיין עם 17 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אלייז'ה תומאס סיים כקלע המוביל עם שיאי עונה של 19 נקודות ומדד 25 ב-16 דקות. מקס היידגר, שמאז הצטרפותו לקבוצה לא ירד מספרות כפולות ומדייק ב-51.1% לשלוש, הוסיף 16 נקודות.

השבוע לפני ארבע שנים רשמה הרצליה את ניצחון החוץ האחרון שלה על הצהובים, 92:99, בעזרת ארבעה שחקנים שקלעו מעל 20 נקודות: ג'ף אדריאן וכרם משעור 22 כ"א וחליל קנאסביק וטוריאן גרין 21 כ"א. היחיד בסגל הנוכחי שלה שהופיע באותו משחק הוא אבירם זליקוביץ'. מאז האלופה גברה על הרצליה בפער דו-ספרתי בכל ארבעת המפגשים ביניהן בהיכל מנורה מבטחים ובהפרש מצטבר של 88 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי