בגלל ההדלפה: האם גאסול יחזור בו מהסיכום בברצלונה?

פאו גאסול
פאו גאסול | Patrick Smith/Getty Images

הסנטר כעס על הפרסום בדבר חזרתו למועדון נעוריו והעביר מסר שעורר סימני שאלה, אך בספרד נכתב כי המגעים נמשכים והעסקה אמורה לצאת לפועל בכל מקרה

(גודל טקסט)

בשבת האחרונה פורסם בספרד אחד הדיווחים המרעישים של העונה ואולי של השנים האחרונות בכלל, כאשר ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי פאו גאסול סיכם על חזרתו לברצלונה, 20 שנה אחרי שעזב ל-NBA. אך לא רק שהחתימה טרם התבצעה, אלא שהסנטר קיבל בכעס את הדלפת המידע על המגעים בינו למועדון נעוריו – כך נטען היום (שני) בעיתון "לה ונגוארדיה".

בספרד סיפרו כי גאסול קיים שיחות עם ברצלונה בסודיות מוחלטת במשך מספר ימים ואף שוחח טלפונית עם שארונאס יאסיקביצ'יוס כדי לתת אור ירוק למהלך מצדו, אך יחד עם זאת השחקן לא היה מעוניין לקבל את הפוקוס התקשורתי בזמן שהוא עסוק בשיקום מהשבר בכף רגלו, אשר מנע ממנו לשחק באופן פעיל בשנתיים האחרונות.

מיד לאחר הדיווח על סיכומו עם הבלאוגרנה, גאסול הורה לאנשיו להעביר מסר מרגיע וכך אכן נעשה באמצעות חשבון הטוויטר שלו: "ברצוני למסור שאני מרוכז בשיקום שלי ועדיין לא מוכן לחזור למגרשים. כשיהיה לי מה להודיע, אעשה זאת דרך הרשתות החברתיות שלי. תודה על התמיכה!", נמסר מטעם הסנטר, מה שהתפרש כהפרכה של הדיווחים על קאמבק.

יחד עם זאת, ב"לה ונגוארדיה" נכתב כי המגעים בין הסנטר לקטלאנים נמשכים וצפויים להניב פרי בימים הקרובים. מעבר למצבו הפיזי שרחוק מהאידיאל, סיבה נוספת לעיכוב נעוצה בכך שאשתו של גאסול ילדה את בתם הראשונה לפני חודשים ספורים ולכן מעבר מארצות הברית לברצלונה נחשב מסובך עבור המשפחה. בכל מקרה, המועד האחרון לרישום שחקנים ביורוליג יחול ב-24 בפברואר – כלומר בעוד יומיים בלבד, כך שהצפי הוא להשלמה סופית של העסקה ולהודעה רשמית חרף העיכובים והסיבוכים, מיד עם קבלת האישור מגדול שחקני הכדורסל הספרדי בכל הזמנים.

פאו גאסול
גאסול. הקאמבק אמור לקרות בכל זאת | צילום: פיב"א אירופה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי