קטש ופנאתינייקוס נכנעו לברצלונה, הפסד מביך לריאל מדריד נגד חימקי

קורי היגינס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

המאמן נהנה מבכורה טובה של הזוניה שקלע 21 נק', אבל החבורה של יאסיקביצ'יוס רשמה 77:85 באתונה. מבוכה לבלאנקוס בעקבות 78:77 במוסקבה, ניצחונות לאנאדולו על ולנסיה ולזניט שהפכה עם 4:19 ברבע הרביעי נגד אלבה

(גודל טקסט)

שבוע נוסף של מחזור כפול ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך ובין משחקי המחזור ה-27 שנערכו, נרשמה הפתעת ענק: ריאל מדריד נכנעה לנועלת הטבלה, חימקי מוסקבה שניצחה אחרי 16 הפסדים רצופים!

עוד הערב, בנוסף למפגש בהיכל ביד אליהו בין מכבי ת"א לצסק"א מוסקבה, ברצלונה של שרונאס יאסיקביצ'יוס גברה על פנאתינייקוס של עודד קטש באואקה באתונה, אנאדולו אפס דרסה 83:99 את ולנסיה וזניט הביסה את אלבה ברלין הודות ל-4:19 ברבע האחרון.

פנאתינייקוס – ברצלונה 85:77

עודד קטש פגש על הקווים את שרונאס יאסיקביצ'יוס, אבל פאו לא הצליחה להשיג ניצחון יוקרתי בעונת יורוליג שמבחינתה נגמרה עוד לפני הגעת הישראלי לאתונה. פאו גאסול עדיין לא נכלל בסגל ברצלונה, שנהנתה מ-25 נקודות של ניקולה מירוטיץ'. מנגד, מריו הזוניה שחתם בשבוע שעבר בפנאתינייקוס ערך הופעת בכורה טובה וסיים כקלע המוביל של המפסידה עם 21 נקודות, אך גם עם חמישה איבודי כדור.

בכורה מוצלחת, למרות ההפסד | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

חימקי מוסקבה – ריאל מדריד 77:78

מי היה מאמין שריאל מדריד תפסיד לחימקי מוסקבה? אחד ההפסדים היותר מביכים של ריאל מדריד בשנים האחרונות נרשם הערב מול נועלת טבלת היורוליג, שגם כך נותרה בסגל חלקי במיוחד לאור גל שחרורים בקבוצה וניצחה לראשונה אחרי 16 הפסדים רצופים – בסך הכל ניצחון שלישי שלה העונה לאחר 25 משחקים.

אלכסיי שבד ואריק מקולום עם 22 נקודות כל אחד הובילו את המנצחת, שגם נהנתה מ-19 נקודות של ג'ורדן מיקי. מנגד, גבריאל דק וג'ייסי קארול קלעו 15 נקודות כל אחד ו-וולטר טבארס הוסיף 14 נקודות, אבל הם לא מנעו הפסד נוסף ומביך במיוחד.

גבריאל דק | Ivan Korzhenevskiy/Euroleague Basketball via Getty Images

אנאדולו אפס – ולנסיה 83:99

המומנטום האדיר של הטורקים נמשך. אחרי הניצחון הגדול על פנרבחצ'ה ב"דרבי הטורקי", ההתקפה של ארגין עתאמן שוב הפגיזה וקלעה 99 נקודות. סרטאץ' שאנלי סיים עם 20 נקודות, רודריג בובואה קלע 19 נקודות וגם וסילי מ'צי'יץ' (שקלע 37 נקודות במשחק הקודם) ושיין לארקין בלטו עם 16 ו-15 נקודות בהתאמה.

שחקני אנאדולו חוגגים | Esra Bilgin/Anadolu Agency via Getty Images

זניט – אלבה ברלין 71:87

הפתעת העונה ביורוליג התאוששה מההפסד הקשה לוולנסיה עם ניצחון ביתי על הגרמנים. הרוסים שוב נקלעו לפיגור בשלבים רבים של ההתמודדות, אבל הפעם השכילו להפוך את הקערה על פיה כשאת הרבע הרביעי והאחרון ניצחה בתוצאה 4:19. קווין פנגוס היה הבולט בשורות המנצחת עם 19 נקודות.

ז'לגיריס קובנה – וילרבאן 75:85

ניצחון ביתי שביעי ברציפות לליטאים, שנשארים בתמונת שמונה הראשונות בזכות ניצחונם ה-15 העונה. 21 נקודות של מריוס גריגוניס הכניעו את הצרפתים, שנחלו הפסד 15 ב-26 משחקים והתרחקו עד מאוד מההצלבה.

הכוכב האדום בלגרד – באיירן מינכן 78:76

הבווארים עם ניצחון חוץ משמעותי במיוחד, כזה שמשאיר אותם חזק בתמונת הטופ 4. הכוכב סופרת כבר שמונה הפסדים רצופים, אבל ג'ורדן לויד קלע 26 נקודות וכמעט לבדו הצליח להוביל את חבריו לניצחון. למעשה, אחרי 30 דקות הוליכו המקומיים ביתרון של שבע נקודות, אבל וויד בולדווין התעורר ממש רגע לפני שזה נהיה מאוחר מדי ועם סלים קריטיים הגיע ל-27 נקודות והכריע את ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי