"חייבים להמשיך להילחם, אי אפשר להיכנע ולהגיד שהעונה נגמרה"

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

טיילר דורסי מנסה לשמור על אופטימיות אחרי ההפסד 84:80 של מכבי ת"א לצסק"א, שחיסל כמעט את כל הסיכויים לעלות לפלייאוף היורוליג. ספרופולוס: "נכנסו לפאניקה"

(גודל טקסט)

עונת היורוליג של מכבי תל אביב, אפשר להגיד, הסתיימה ככל הנראה. אחרי ההפסד 84:80 לצסק"א מוסקבה אמש (שלישי) בהיכל מנורה מבטחים, הקבוצה איבדה כמעט כל סיכוי להגיע לפלייאוף ותצטרך נס בלתי נתפס כדי שזה יקרה.

תשעה משחקים נותרו לסיום העונה הסדירה במפעל, והצהובים יצטרכו לנצח את כולם, מה שכבר נראה לא הגיוני, ובמקביל היא תצטרך גם הרבה מזל במשחקים של קבוצות אחרות, דבר שלא תלוי בה. על כן, אפשר כבר להכריז שהסיפור גמור.

אלופת ישראל סיפקה קאמבק גדול אתמול לקראת הסיום מול צסק"א, כאשר חזרה מפיגור 22 נקודות ברבע השלישי לפיגור 2 בלבד בשניות הסיום, אך זה הסתיים בהפסד רביעי ברציפות ביורוליג ומפח נפש אל מול 300 האוהדים שהגיעו להיכל.

"ברור שהרבע השני הכריע את המשחק כי לא הצלחנו לייצר נקודות ברבע הזה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס "הם הגדילו את היתרון לשבע או שמונה נקודות, נכנסנו לפאניקה ולא ביצענו מהלכים בהתקפה וזה פגע בהגנה שלנו. ברור שהתפרקנו ברבע הזה ומבחינתי זה הדבר המרכזי שעלינו לשפר. אפשר שיהיו דקה או שתיים רעות, אבל הדבר הכי חשוב הוא למצוא את הקצב שלך מהגנה טובה".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

"ניסינו להילחם במחצית השנייה, אני חושב שהיינו טובים יותר ברבע השלישי", הוסיף המאמן היווני. "ברבע האחרון עשינו את המקסימום לעשות קאמבק, היו לנו כמה הזדמנויות להתקרב אפילו יותר. ניקח את השלילי מהרבע השני ואת החיובי מהרבע הרביעי ועלינו להמשיך להיות יותר יציבים. אנחנו צריכים להאמין יותר כשדברים לא הולכים לנו במהלך המשחק. נילחם בכל משחק עד לסוף ונראה מה יהיה".

טיילר דורסי, שקלע 20 נקודות בערב של 5 מ-6 מעבר לקשת, אמר: "איבדנו ריכוז ברבע השני וזה פגע בנו. כשאתה נקלע לפיגור 20 נקודות זה קשה לחזור, היינו קרובים אבל זה קשה. זה מה שעלה לנו במשחק – לא הצלחנו לקלוע ברבע השני. הם נכנסו לקצב ולא הצלחנו לעשות כלום. אם אתה לא מרוכז כל המשחק ומאבד את זה לכמה דקות, זה מה שקורה נגד קבוצה כזאת".

"ניסינו להילחם, להיות אגרסיביים ולהביא אנרגיות" המשיך הגארד. "הרבה שחקנים עשו את זה, השיגו חטיפות, עשו שמירות כפולות ושינו את מה שעשינו. היינו קרובים, אבל כמו בכל הפסד קרוב העונה זה קשה, אבל מה תעשה? חייבים להמשיך להילחם, אי אפשר להיכנע ולהגיד שהעונה נגמרה. חייבים להמשיך להילחם לא משנה מה".

טיילר דורסי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי