מכבי ת"א נערכת לוולנסיה: "אסור לחשוב על המשחקים הקודמים"

אנטה ז'יז'יץ', עומרי כספי | דני מרון

לאחר ההפסד המאכזב נגד צסק"א, לצהובים מצפה משחק לא פשוט נגד הספרדים בהיכל. ספרופולוס: "בחיים שלי, נלחמתי על הכל ואני אמשיך". ג'ונס: "צריכים להתרכז בעצמנו ובפרטים הקטנים"

(גודל טקסט)

למכבי תל אביב אין הרבה זמן להתאושש. כיממה לאחר ההפסד לצסק"א מוסקבה בהיכל ביד אליהו, הצהובים יארחו מחר (חמישי) את ולנסיה, כאשר הסיכוי להעפיל לשלב הבא ביורוליג הוא קלוש ביותר.

"הדבר הכי חשוב מבחינתי עכשיו זה לדחוף את השחקנים בצד הפסיכולוגי, להיות מוכנים להילחם שוב", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לקראת ההתמודדות. "אנחנו פוגשים יריבה חזקה עם הרבה שחקנים שיכולים לקלוע היטב. אנחנו צריכים להיות יותר עקביים מהמשחק הקודם, בלי שיהיו לנו הפוגות גדולות ביכולת".

היווני התייחס להפסד נגד צסק"א והוסיף: "בחיים שלי, נלחמתי על הכל. אז אני אלחם. אני מוכן להילחם תמיד, זה האופי שלי וכך הגעתי לנקודה הזו במקצוע. לא משנה אם נפגעים, חייבים להמשיך. למרות שאנחנו בפיגור גדול במאבק על הפלייאוף, ניתן את המקסימום עד לסוף. צריך ללמוד מהטעויות ומהמשחקים שהפסדת, זה אתגר גדול".

ספרופולוס. "כל החיים נחלמתי על הכל" | דני מרון

לאחר המאמן, גם כריס ג'ונס דיבר לקראת המשחק נגד ולנסיה:" אסור לחשוב על המשחקים הקודמים, צריך להתרכז בעצמנו ובפרטים הקטנים. אנחנו צריכים לשפר את ההגנה, כי הגנה טובה מובילה להתקפה טובה יותר".

הרכז האמריקאי הוסיף: "במשחק נגד צסק"א, אפשרנו להתקפה להכתיב את המשחק שלנו, במקום לשחק הגנה טובה יותר ולתת לאסטרטגיה ההגנתית שלנו להוביל לנקודות קלות בהתקפה".

בסיבוב הראשון, מכבי ת"א נחלה הפסד 82:80 אצל הספרדים, שוב לאחר משחק צמוד. מנגד, בעידן היורוליג, אלופת ישראל מעולם לא הפסידה לוולנסיה בביתה, כולל ניצחון 63:76 בעונה שעברה (14 נקודות לסקוטי ווילבקין, 13 לאות'לו האנטר). 

כריס ג'ונס נגד צסק"א. "אסור לנו לחשוב על המשחקים הקודמים" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי