ג'ונס: "מכבי מעולם לא היה מועדון שמוותר ולא נרצה להתחיל עכשיו"

כריס ג'ונס | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

רכז הצהובים שהצטיין בניצחון על ז'לגיריס: "רצינו להראות שלא משנה מה המצב בטבלה או זה שאנחנו לא בפלייאוף - נילחם עד הסוף". שיא קריירה לבנדר, ספרופולוס: "אני לא עושה הבחנה בין החמישייה למחליפים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאוששה משתי תבוסות רצופות ביורוליג וחזרה לנצח אמש (חמישי), ב-81:88 על ז'לגיריס קובנה בליטא שהעלה את אלופת ישראל למקום ה-13 בטבלה. אחרי שאיבדה סופית את הסיכוי להעפיל לפלייאוף, הקבוצה של יאניס ספרופולוס שיחקה ללא לחץ וכך הצליחה להציג כדורסל טוב יותר, זאת על אף היעדרותו של אות'לו האנטר.

בניגוד להתפרקויות מול אנאדולו אפס ופנאתינייקוס בשבועיים הקודמים, הפעם הצהובים הצליחו להתאושש מפיגור מוקדם של 13 נקודות ולא נלחצה גם מיתרון של שבע לליטאים פחות מארבע דקות לסיום. מי שעזר למכבי תל אביב למחוק את הפער ברבע השני ולהפוך את התוצאה בדרך לניצחון ברבע הרביעי היה כריס ג'ונס, שהמשיך ביכולת הטובה שהוא מציג בחודשיים האחרונים ותרם 13 נקודות, שישה אסיסטים וארבע חטיפות ב-24 דקות.

"זה היה משחק מצוין שלנו בהגנה, התחלנו לא טוב אבל החבר'ה פשוט התמקדו במטרה ושיחקנו נהדר, במיוחד בסיום", אמר ג'ונס אחרי המשחק. "ההגנה עזרה לנו להשיג נקודות קלות בהתקפות מעבר וזה הקל עלינו. עשינו עבודה מעולה בהוצאה לפועל ושמנו דגש על הפרטים הקטנים. זו הייתה מלחמה טובה, במיוחד אחרי המשחק נגד אפס. רצינו להראות שלא חשוב המצב בטבלה או זה שאנחנו לא בפלייאוף, נרצה להילחם על הסוף ולא נוותר. מכבי מעולם לא היה מועדון שמוותר ולא נרצה להתחיל עכשיו".

שחקני מכבי תל אביב מרוצים | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

דראגן בנדר היה מהבולטים על המגרש כשמכבי תל אביב הביסה את ז'לגיריס בסיבוב הראשון, ואמש הקרואטי רשם את הופעתו הטובה ביותר ביורוליג כשסיפק שיאי קריירה בנקודות ובמדד היעילות, עם 16 ו-15 בהתאמה. "אני חושב ששיחקנו יותר ויותר טוב ככל שהמשחק התקדם. ניצחנו את שלושת הרבעים האחרונים, שמרנו על ריכוז עד הסיום וביצענו מהלכים מכריעים כדי להבטיח את הניצחון", סיכם בנדר.

ג'ונס ובנדר שהיו המצטיינים, כאמור, עלו מהספסל של הצהובים שתרם 51 מתוך 88 הנקודות. ספרופולוס התייחס לכך בסיום: "אני לא עושה הבחנה בין החמישייה הפותחת למחליפים. לא משנה לי אם שחקן פותח או עולה מהספסל, כל השחקנים שמשחקים יודעים שהם חשובים מאוד לקבוצה. אני חושב שכל מי ששיחק, במיוחד במחצית השנייה, עזר לקבוצה לנצח וזה חשוב מאוד".

בנדר מטביע. שיא קריירה ביורוליג | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי