בספרד זועמים אחרי הניצחון של מכבי: "השופט עצר את בארסה"

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | Seffi Magriso / Contributor

ב"מונדו דפורטיבו" התייחסו לעבירה הטכנית שספג מירוטיץ' במצב של 94:94: "שריקה שלא זכורה כמותה" והחמיאו לצהובים: "שיחקו ברמה גבוהה". שאראס: "אנחנו לא משחקים טוב לאחרונה, הגיע לנו להפסיד"

(גודל טקסט)

"מכבי והחלטת שיפוט עצרו את בארסה בתל אביב", כך נכתב הבוקר (רביעי) ב"מונדו דפורטיבו", שם טענו כי ההתמודדות הוכרעה בצורה "אבסורדית", כאשר הכוונה היא כמובן לעבירה הטכנית שספג ניקולה מירוטיץ' במצב של 94:94 לאחר שדרך על קו החוץ והפריע לכריס ג'ונס להוציא כדור חוץ. בסיום, הצהובים הפתיעו את מוליכת היורוליג עם 94:99 ושיא קריירה של אנטה ז'יז'יץ'.

בעיתון הספרדי הוסיפו: "מכבי שיחקה ברמה גבוהה מול ברצלונה שלא הבריקה, אבל כן הראתה אופי וקשיחות נפשית להתגבר על קשיים שונים". על החלטת השיפוט נכתב: "המשחק היה כל כך טוב, שזה מרגיז עוד יותר שהוא הוכרע על ידי השופט, שסיפק שריקה שלא זכורה כמותה".

מאמן ברצלונה ואקס מכבי, שרונאס יאסיקביצ'יוס, אמר: "אנחנו לא משחקים כדורסל טוב לאחרונה והגיע לנו להפסיד. המשחק הוכרע על כמה פרטים קטנים, בדקות האחרונות לא היינו קשוחים. כשאתה נותן לקבוצה מוכשרת כמו מכבי הזדמנויות, היא תנצל אותן. זה שיעור עבורנו".

על החזרה להיכל: "נחמד להיות בישראל, הסיטואציה כאן שונה והחיים כמעט נורמליים, יש אנשים ברחובות ומגיעות מילים טובות לראשי המדינה שהתנהלו בצורה חכמה עם נגיף הקורונה".

שרונאס יאסיקביצ'יוס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי