"הקוסם מארץ עוז": בלייזר מסכם עונת בכורה ביורוליג

עוז בלייזר | דני מרון

הפורוורד להט במשחק הבית האחרון לעונה נגד חימקי שהסתיים ב-62:92 וסיפר: "הבן שלי הגיע לראשונה לראות אותי והייתי צריך להראות לו משהו טוב"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא תרצה לזכור את עונת 2020/21, לפחות לא בכל הקשור ליורוליג, אבל לפחות מאוהדיה היא נפרדה בצורה הכי טובה שיש: הקבוצה של יאניס ספרופולוס התעללה אתמול (שלישי) בנועלת הטבלה חימקי מוסקבה וניצחה אותה בתוצאה 62:92, כשהשחקנים מיצו עד תום את חולשת היריבה וסיפקו שלל מהלכים מרהיבים בהתקפה.

גם במשחק מול חימקי צפו 3,000 אוהדים צהובים, שכידוע החמיצו כמעט את כל משחקי הקבוצה העונה בעקבות הקורונה וביום שישי הם יצפו בקבוצתם משחקת בפעם האחרונה העונה ביורוליג, ברוסיה נגד זניט בתקווה לנצח ולהבטיח מקום לפחות בין 14 הראשונות.

"אנחנו שמחים על המשחק הטוב, רצינו לתת משחק טוב בגלל שזה היה המשחק הביתי האחרון לעונה ביורוליג", אמר המאמן יאניס ספרופולוס, "ידענו שהיריבה שלנו סובלת מהרבה היעדרויות והיא חלשה, אבל השחקנים הראו רצינות ושמרו על ריכוז ולכן אני מאוד מרוצה. נשאר לנו עוד משחק אחד ועלינו לשמור על הריכוז והאנרגיות".

לפוחת נהנינו ממשחק הבית האחרון ביורוליג לעונה. אוהדי מכבי ת"א | דני מרון

"אני מרוצה גם מכיוון ששיחקנו משחק קבוצתי בהגנה ובהתקפה", הוסיף המאמן היווני, "זה ששישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, שמסרנו כל כך הרבה אסיסטים ולקחנו כל כך הרבה ריבאונדים – זה מראה שהיינו מאוד מרוכזים. אני שמח שהאוהדים יצאו מרוצים מהמשחק ואנחנו מקווים שיהיו יותר במשחקי הבית הבאים", הוסיף היווני.

עוז בלייזר, שהלהיב עם שני דאנקים ואף זכה ברשת לכינוי "הקסם מארץ עוז", צייץ לאחר המשחק: "הבן שלי הגיע לראשונה לראות אותי משחק והייתי צריך להראות לו משהו טוב". לאתר הרשמי הוא אמר על עונת היורוליג הראשונה שלו: "בתחילת העונה הכנתי את עצמי לכל מצב, הכנתי את עצמי למצב שאני כן משחק וגם למצב שאני לא משחק. אני שמח שבאמת שיחקתי יותר, ואני מאמין שהצלחתי לתרום לקבוצה בכמה דברים. אני מרוצה ושמח מאוד על החלק שלי".

עוז בלייזר | דני מרון

"עשינו עבודה טובה מאוד, זה היה המשחק הביתי האחרון ורצינו לעשות את זה בשבילנו ובשביל הקהל שלנו", סיכם אנטה ז'יז'יץ', שקלע 13 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. "היו עליות וירידות, כמו בכל עונה, אבל באופן אישי אני חושב שעשיתי עבודה טובה. אני בוודאות יכול לעשות יותר. בחודש האחרון הגברתי את הקצב שלי וכל משחק שיחקתי טוב יותר, לא רק ביורוליג. לצערי הפסדנו הרבה משחקים בפחות מ-5 נקודות, אם היינו מנצחים בוודאות התמונה של כל העונה הייתה שונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי