הבעת אמון: איטודיס חתם לשנתיים נוספות בצסק"א מוסקבה

דימיטריס איטודיס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

שבוע וחצי לפיינל פור, אלופת אירופה הודיעה כי היווני ימשיך עד 2023. בניגוד להערכות המוקדמות שהצדדים ייפרדו בקיץ, בן ה-50 ישלים תשע עונות במוסקבה, בדרך לקדנציה הארוכה ביותר במועדון ב-40 השנים האחרונות

קבוצות: צסק"א מוסקבה
(גודל טקסט)

על אף הדיווחים שקשרו את יאניס ספרופולוס ואנדראה טרינקיירי למשרה, צסק"א מוסקבה הודיעה היום (שני) כי החתימה את מאמנה הנוכחי, דימיטריס איטודיס, על חוזה לשתי עונות נוספות. למרות שהוביל את המעצמה הרוסית לשתי זכיות ביורוליג, כולל בפיינל פור האחרון ב-2019, עתידו של המאמן במועדון היה מעורפל והיו דיווחים בהם נטען כי שני הצדדים ייפרדו לאחר שבע עונות. כעת, בניגוד להערכות, בין הצדדים נחתם חוזה עד תום עונת 2022/23 ואיטודיס ישלים תשע עונות בבירת רוסיה. אם אכן תגיע לסיומה, זו תהיה הקדנציה הארוכה ביותר של מאמן כלשהו במועדון הרוסי ב-40 שנה האחרונות.

היווני בן ה-50 אמר במעמד החתימה: "מעומק ליבי, זה כבוד גדול שראשי המועדון מאמינים בי ונותנים לי להמשיך עם חוזה חדש. בעבודה הזו, כולנו מתפתחים. אני מרגיש שאני הופך למאמן ולאדם יותר טוב, וזה בזכות שיתוף הפעולה עם ההנהלה, השחקנים, הצוות וכל עובדי המועדון. אני מרגיש מחויב להגן על הצבעים, על ההיסטוריה ועל העתיד של צסק"א".

בסוף החודש, צסק"א מוסקבה תנסה להגן על תוארה בפיינל פור של היורוליג שייערך בקלן. לאחר שהדיחה את פנרבחצ'ה עם 0:3 בסדרת רבע הגמר, הקבוצה של איטודיס תפגוש ב-28 במאי את אנאדולו אפס בחצי הגמר, שיהווה שחזור של גמר היורוליג האחרון, בו הרוסים גברו על הטורקים 83:91.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי