אלוף אירופה הצהיר: "NBA זו המטרה הבאה שלי"

אנאדולו אפס אלופת היורוליג | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

ארגין עתמאן, שהוביל את אנאדולו אפס לזכייה ביורוליג, פסל אפשרות שידריך את פנרבחצ'ה וסימן את הליגה הטובה בעולם כיעד הבא: "מעולם לא הוחתם שם מאמן אירופאי. מי יודע, אני מקווה שאולי יום אחד"

(גודל טקסט)

לא מזמן ארגין עתמאן טען כי הגיע הזמן שז'ליקו אובראדוביץ' יקבל הזדמנות ב-NBA, אך בינתיים נראה כי הסרבי בדרך לחתום בפרטיזן בלגרד. כעת, הטורקי שהוביל את אנאדולו אפס לזכייתה הראשונה ביורוליג בסוף החודש שעבר, הצהיר בנוגע לעצמו כי המטרה הבאה שלו היא לאמן בליגה הטובה בעולם.

"אני שמח מאוד באנאדולו אפס. פנרבחצ'ה לא פנתה אליי, אבל קיבלתי לא מעט הצעות מאירופה השנה", אמר עתמאן בן ה-55 כשנשאל בנוגע למעבר אפשרי ליריבה המושבעת. "המטרה שלי היא להמשיך לזכות בתארים עם הקבוצה שלי. ה-NBA זה הטופ של השואו-ביזנס. אני מקווה שאולי יום אחד, בעתיד, זה משהו שלא קרה מעולם. מאמן אירופאי אף פעם לא הוחתם על ידי קבוצת NBA. זו המטרה הבאה שלי, לא פנרבחצ'ה".

ואסילייה מיציץ', שנבחר ל-MVP של העונה הסדירה ביורוליג וגם זכה בפרס השחקן המצטיין בפיינל פור, צפוי לעזוב את אנאדולו אפס לטובת הליגה הטובה בעולם, אך הוא אינו היחיד. הסנטר סרטאץ' שאנלי סיכם בברצלונה, כפי שדווח בטורקיה לאחרונה.

עתמאן התייחס לשני הכוכבים ושלח מעין עקיצה לשאנלי, בשל העובדה שהוא צפוי לעבור מאלופת אירופה לסגנית שלה. "יש המון מועמדים ל-NBA, במיוחד מיציץ', אבל אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי להשאיר אותם. בעוד שאנחנו דאגנו לגבי מיציץ', צץ המעבר של שאנלי לברצלונה. הוא מאוד רציני לגבי זה. הנשיא שלנו מעט נעלב ממנו. הוא אמר 'מה תעשה שם? למה שתרצה לעזוב את האלופה לטובת סגניתה?'. אני אומר את אותו הדבר"

עתמאן. רוצה לאמן ב-NBA | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי