המחליף של קטש: דימיטריס פריפטיס חתם לשלוש עונות בפנאתינייקוס

דימיטריס פריפטיס | Valery SharifulinTASS via Getty Images

הירוקים הודיעו כי המאמן בן ה-52 יחליף את הישראלי ויאמן ביורוליג לראשונה בקריירה. היווני הדריך בארבע העונות האחרונות את אוניקס קאזאן והוביל אותה לגמר ה-VTB ולגמר היורוקאפ, שהעניק לרוסים כרטיס ליורוליג

(גודל טקסט)

עודד קטש סיים השבוע את תפקידו כמאמן פנאתינייקוס אחרי חצי עונה בלבד, למרות שהוביל את הירוקים לזכייה בדאבל היווני. היום (שבת) הקבוצה מאתונה הכריזה באופן רשמי כי מי שיחליף את קטש על הקווים הוא דימיטריס פריפטיס, שחתם לשלוש עונות במועדון ויאמן ביורוליג בפעם הראשונה בקריירה.

המאמן בן ה-52 שימש ב-2014 כעוזר המאמן אצל הירוקים, ומשם הוא עבר לאריס סלוניקי, אותה הדריך שלוש שנים. בארבע העונות האחרונות הוא אימן את אוניקס קאזאן והוביל אותה לגמר היורוקאפ ולגמר ליגת ה-VTB בעונה החולפת. בעקבות ההצלחה ביורוקאפ, הרוסים ישתתפו בעונה הבאה ביורוליג, ופריפטיס יפגוש אותם כיריב במפעל הבכיר.

למרות שזכתה בליגה ובגביע המקומי, בפנאתינייקוס לא יכולים להגדיר את העונה הזו כמוצלחת מכיוון שהם לא הצליחו להגיע לפלייאוף היורוליג לראשונה מאז 2010. הירוקים מקווים שהמאמן היווני יהיה האיש שיצעיד אותם לדרך חדשה. המאמן החדש אמר לאחר המינוי: "זה כבוד גדול לאמן את פנאתנייקוס. זו אחריות גדולה ואני מודע לכל הקשיים. פנאתינייקוס היא אחת הקבוצות הכי גדולות באירופה. אני יודע שזו תקופה מיוחדת למועדון ושיש הרבה דברים שעליי להתמודד איתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי