המעבר ליריבה הגדולה הושלם: תומא הרטל חתם בריאל מדריד

תומא הרטל | Sport/Icon Sport via Getty Images

הצרפתי שניסה לעבור מברצלונה לבלאנקוס תוך כדי העונה חתם לעונה אחת בבירת ספרד. האנגה צפוי ללכת בעקבותיו, לאפרוביטולה יעשה את הדרך ההפוכה. מלי צפוי לשוב למילאנו במקום לידיי ששוחרר

(גודל טקסט)

אחד הסיפורים המדהימים של עונת היורוליג האחרונה היה הסאגה סביב תומא הרטל. הרכז הצרפתי של ברצלונה לא זכה לדקות משחק תחת המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס, ושני הצדדים הגיעו לסיכום על התרת החוזה. כזכור, הרטל היה במגעים עם פנרבחצ'ה ואף הגיע לטורקיה (באותה העת בא ברצלונה שהתה בעיר לקראת משחק מול אנדולו אפס), אך במועדון גילו כי הצרפתי מנהל משא ומתן מול היריבה הגדולה- ריאל מדריד.

הקטאלונים לא אישרו לשחקן בן ה-32 לעלות על הטיסה חזרה מטורקיה לספרד, באירוע שטלטל את הכדורסל האירופי. בסופו של דבר, הרטל עזב את ברצלונה ובחודשים האחרונים שיחק במולדתו במדי וילרבאן. כעת, עם סיומה של העונה, התאפשר להרטל להשלים את המעבר המתוכנן, והוא חתם לעונה אחת בקבוצה מבירת ספרד.

עם זאת, מסתמן כי הרטל אינו השחקן היחיד שעושה הקיץ את הדרך מברצלונה לריאל מדריד. אדם האנגה, ששיחק בבלאוגרנה בארבע העונות האחרונות, צפוי לחתום לשלוש עונות בריאל מדריד. מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה ולהצטרף לסגנית אלופת אירופה הוא הרכז ניקולאס לאפרוביטולה. הארגנטינאי ששוחרר בשבוע שעבר מהבלאנקוס יחד עם אלכס טיוס, צפוי לחתום על חוזה לעונה בברצלונה, עם אופציה לעונה נוספת.

לא רק בספרד עובדים על ההכנות בעונה הבאה, אלא גם במילאנו. הקבוצה האיטלקית הודיעה אמש על שחרורו של זאק לידיי, ומי שאמור להצטרף במקום הוא האקס ניקולו מלי. האיטלקי שיחק בשתי העונות האחרונות ב-NBA, בניו אורלינס ובדאלאס, אך ללא הצלחה גדולה. כעת, שחקן נבחרת איטליה צפוי לשוב לקבוצה בה שיחק בין 2010 ל-2015, לפני שעשה את הפריצה הגדולה בבאמברג ובפנרבחצ'ה.

ניקולו מלי | PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי