יפגוש את מכבי ת"א במחזור הראשון: אות'לו האנטר חתם בבאיירן מינכן

סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר, אנג'לו קלויארו | לילך וייס

הסנטר בן ה-35 החליף מקומות עם ג'יילן ריינולדס והצטרף לקבוצה הגרמנית, שתפתח את עונת היורוליג במשחק חוץ ביד אליהו: "המטרה הקבועה שלי היא להגיע לפיינל פור", אמר

(גודל טקסט)

אות'לו האנטר מצא קבוצה חדשה: באיירן מינכן הודיעה היום (רביעי) רשמית על החתמתו של הסנטר בן ה-35, שעזב לאחרונה את מכבי תל אביב בתום שנתיים במדיה. המשמעות היא שהאנטר יפגוש את הצהובים כבר במחזור הפתיחה של היורוליג ב-30 בספטמבר ביד אליהו, לאחר ששתי הקבוצות הוגרלו זו מול זו לפני שבוע. כך יהיה גם לגבי ג'יילן ריינולדס, שלמעשה החליף מקומות עם האנטר וחזר מבאיירן לקדנציה שנייה בצהוב.

"אני מצפה שנעפיל לפלייאוף היורוליג גם השנה, אבל בעצם המטרה הקבועה שלי היא להגיע לפיינל פור ולזכות באליפויות ובתארים. זו הגישה שאיתה אגיע גם לבאיירן", אמר האנטר לאתר הרשמי של הבווארים אחרי החתימה.

בעונה האחרונה, האמריקאי המנוסה קלע 8 נקודות והוריד 5.3 ריבאונדים למשחק במדי הדאבליסטית הישראלית. ב-2019/20 הוא היווה בורג מרכזי בקבוצה שהשיגה למכבי ת"א את הכרטיס לפלייאוף לראשונה אחרי חמש עונות, אך כזכור, אותה עונה לא הושלמה בסופו של דבר. לפני שהגיע לישראל, האנטר שיחק באולימפיאקוס, ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה, בין השאר, כאשר עם הרוסים זכה בגביע אירופה ב-2019.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי