בהפועל ירושלים מודים: קשה להביא מחליף ברמה של ג'רלס

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

האדומים עדיין מחפשים גארד זר, הלפרין: "כמעט בלתי אפשרי למצוא שחקן שיעשה את מה שהוא עשה עבורנו". במועדון דרוכים לקראת המשחק מול באיירן מינכן (19:30, ספורט1): "דברים יצטרכו להיראות אחרת"

(גודל טקסט)

זו רק תחילת העונה, אבל הפועל ירושלים מגיעה למשחק חשוב מאוד עבורה כשתארח הערב (רביעי, 19:30, ספורט1) את באיירן מינכן ביורוקאפ. האדומים מבינים שמדובר במשחק קריטי עבורם כשהם עדיין ללא ניצחונות באירופה לאחר שהופתעו מול יריבות חלשות יחסית (לייטקבליס ובודצ'נוסט), וכעת תגיע אחת הקבוצה החזקות במפעל לארנה, במה שעשוי להעמיד אותם במאזן 3:0 שיקשה על המשך דרכם באירופה.

הקבוצה של פוטיס קציקאריס תופיע בסגל חסר לאחר שחרורו של קרטיס ג'רלס, במה שעשוי להקשות עליה לרשום ניצחון על היריבה החזקה. בקבוצה מחפשים אחר גארדים שיכנסו לנעליו של הרכז, אך עדיין אין מועמד מרכזי שצפוי לחתום בקרוב. בירושלים מעדיפים שחקן עם קליעה טובה מבחוץ ובעקבות פתיחת העונה, גם הפן ההגנתי צפוי להיות פקטור בהחתמה.

יותם הלפרין התייחס לחסרונו של הרכז ולחור המקצועי שהותיר אחריו: "לצערי קרטיס לא איתנו. הוא היה חלק מאוד גדול ממה שעשינו בעונה שעברה. דיברנו עם קרטיס וזה המצב כרגע. קרטיס השאיר חור במה שהוא עושה מקצועית. להביא מחר מישהו אחר שיחליף אותו במה שהוא עשה לוקח זמן זה כמעט בלתי אפשרי, אבל אני מאמין שימצאו מישהו שיחליף. אולי לא נצליח לעשות את מה שהוא עושה באותה רמה, אבל כולם צריכים להביא את האקסטרה מולם".

מטרת העל של הגרמנים, שבנו קבוצה חזקה המודרכת על ידי מאמן נבחרת סרביה אלכסנדר ג'ורג'ביץ', היא להעפיל כבר השנה ליורוליג באמצעות זכייה ביורוקאפ או זכייה באליפות גרמניה שתקנה להם כרטיס למפעל הבכיר ביבשת. בקבוצה משחקים גם שני אקסים של מכבי תל אביב – מילאן מצ'באן ומאיק צירבס, שעזב במהלך העונה שעברה את הצהובים ועבר לגרמנים.

שחקני הפועל ירושלים. קשה להביא מחליף לג'רלס (דני מרון)
שחקני הפועל ירושלים. קשה להביא מחליף לג'רלס (דני מרון)

"עוד מוקדם להגיד אם זה להיות או לחדול", הסיף הלפרין לקראת המשחק, "אבל זה משחק מאוד חשוב, בטח לאור התוצאות בשני המשחקים האחרונים. כולם יודעים מי היא באיירן מינכן, נבוא למשחק ונעשה את המקסימום כדי לנצח. לא נעוף מהבית לא משנה מה יקרה במשחק". באיירן היא קבוצה איכותית וכך גם יהיו המשחקים הבאים. המשחק נגד הפועל תל אביב היה חיובי ועזר לנו לצאת משני ההפסדים שלנו באירופה, אבל דברים יצטרכו להיראות אחרת ונצטרך להיות אגרסיביים במשחק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי