מחכה לירושלים: פוטיס קציקאריס מועמד לאימון גלאטסראיי

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | דני מרון

המאמן היווני, שפוטר לפני שבוע וחצי מהפועל ירושלים, נמצא ברשימת המחליפים האפשריים של ארמן קונטר, שצפוי לעזוב בקרוב את תפקידו בקבוצה מאיסטנבול. גם בגאצקיס הוזכר

(גודל טקסט)

גלאטסראיי צפויה לפטר בקרוב את המאמן ארמן קונטר בעקבות התוצאות הרעות בתקופה האחרונה, ואחד המועמדים לתפקיד הוא פוטיס קציקאריס, שפוטר לפני שבוע וחצי מהפועל ירושלים. 

הקבוצה הטורקית פתחה את העונה בצורה רעה והיא מדורגת במקום האחרון בבית ב' ביורוקאפ עם ניצחון אחד בששת המחזורים הראשונים, ניצחון שהגיע דווקא בחוץ מול הפועל ירושלים. בליגה הטורקית היא ממוקמת תשיעית עם מאזן שלילי של ארבעה הפסדים לעומת שלושה ניצחונות בלבד.

קציקאריס (50) פוטר לפני כשבוע וחצי מאלופת ישראל לאחר שדווח שאיבד את חדר ההלבשה והצליח להשיג ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים הראשונים ביורוקאפ. אם המאמן היווני אכן יתמנה לתפקיד הוא יפגוש את האקסית ב-27 בדצמבר במחזור הנעילה של שלב הבתים ביורוקאפ.

עוד ברשימת המועמדים נמצאים מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה איינרס בגאצקיס, דיאן ראדוניץ' שרשם הצלחות גדולות עם הכוכב האדום בלגרד בשנים האחרונות, מאמן גלאסטראיי לשעבר ארגין עתמאן, אוקטאי מחמוטי וגם אלכסנדר טריפונוביץ'. 

פוטיס קציקאריס. יפגוש את הפועל ירושלים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי