אוסטין דיי עשוי לשלם את מחיר ההדחה מאירופה

אוסטין דיי
אוסטין דיי | דני מרון

הפועל ירושלים תתארח אצל באיירן מינכן לקרב נוסף על גורל העונה האירופית (21:30, ישיר בספורט4), ובמקרה של ההדחה הפורוורד המאכזב יעזוב. אוחיון אופטימי: "צריכים להסתכל על עצמנו ולהוציא את המיטב מכל דקה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מגיעה לצומת דרכים ביורוקאפ דווקא במשחק הכי קשה שהיה לה עד כה העונה. האדומים יתארחו הערב (21:30, שידור ישיר בספורט4) באולם אאודי בגרמניה כשישחקו נגד באיירן מינכן החזקה, שנחשבת לאחת הקבוצות הטובות במפעל. הבאוורים שואפים, בדומה לירושלים, להגיע ליורוליג בשנה הבאה, אך ההבדל בין שני המועדונים השנה טמון בתוצאות בפועל – בעוד אלופת ישראל נמצאת על סף הדחה כואבת כבר בשלב הראשון, באיירן מדורגת ראשונה בבית במאזן 0:7 והיא למעשה הקבוצה היחידה, יחד עם לוקומוטיב קובאן, שעדיין מושלמת במפעל.


עם זאת, קבוצתו של סשה ג'ורג'ביץ' תחסר את הרכז סטפן יוביץ' שנפצע ולא ייקח חלק במשחק ומדובר במכה לא פשוטה עבור הגרמנים. למרות היריבה החזקה שתתייצב ממול, בירושלים מקווים לצאת עם ניצחון יוקרתי מגרמניה שייתן להם סיכוי ממשי להפעיל לשלב הבא ביורוקאפ. בקבוצה מגיעים להתמודדות לאחר תבוסה לבודוצ'נוסט והפסד דרמטי לגלבוע/גליל שהעלה את מפלס הלחץ במועדון וגרם לאוסטין דיי לעלות להתקפה
. בבירה לא מרוצים מהתנהגותו של הפורוורד, שמרבה להתלונן ולא מחובר לקבוצה והדחה מאירופה תוביל לשחרור אחד מהזרים, כשגם דיי ניצב ברשימת המועמדים לניפוי. 



יוגב אוחיון, שלא הצליח להעפיל עם מכבי תל אביב שלב באירופה בשנתיים האחרונות, ניצב כעת בסיטואציה דומה גם עם האדומים ביורוקאפ. למרות המצב הלא פשוט, הרכז הישראלי מנסה להישאר אופטימי: "אנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר במשחק הזה. אנחנו מתכוננים על הצד הטוב ביותר וננסה לעצור אותם בדרכים שצוות האימון הראה לנו בווידאו. מבחינתנו זה (המאבק) מתחיל קודם כל על הרצפה ולא עם הכדור. אנחנו צריכים להיות ראשונים לכל כדור, להראות שאנחנו רוצים ומשם להמשיך ולשחק כדורסל טוב". 


"אנחנו בסיטואציה שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהוציא את המיטב מכל דקה", הוסיף אוחיון בהתייחסו לסיטואציה הקשה בה נמצאת הקבוצה, "אנחנו עדיין חולמים לעלות לשלב הבא ומבחינתנו נעשה הכל על הצד הטוב ביותר. אנחנו צריכים לשחק לפי השיטה ולהיצמד לתכנית המשחק שלנו. לרוב אנחנו קצת יוצאים ונופלים ממה שאנחנו מתכננים. כמובן שבצד ההגנתי אנחנו צריכים להיות ראשונים על הכדור, לזנק על כל כדור ופשוט לרצות יותר".


ישלם את המחיר? דיי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי