מאור: אליהו לא נדחק מהרוטציה, לא כולם משחקים בכל משחק

יוגב אוחיון, ליאור אליהו , אלן אומיץ' על ספסל הפועל ירושלים
יוגב אוחיון, ליאור אליהו , אלן אומיץ' על ספסל הפועל ירושלים | לירון מולדובן

מאמן הפועל ירושלים התייחס למעמדו של הפורוורד הישראלי לפני המשחק החשוב מול רג'יו אמיליה (רביעי, 19:30, ישיר בספורט1), והוסיף: "הם מאוד מסוכנים בהתקפה. אוהבים את האוול, הסגל מספיק עמוק"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי שלה מחר (רביעי, 19:30, שידור ישיר בספורט1) נגד רג'יו אמיליה. בירושלים יודעים ששום תסריט מלבד ניצחון לא יתקבל על הדעת, שכן הפסד נוסף באחד משני המשחקים שנותרו יחרוץ את דינם באופן סופי והם לא יעפילו לשלב הבא במפעל.

"נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח מחר", אמר מודי מאור לקראת המשחק. "רג'יו אמיליה קבוצה מאוד מסוכנת בהתקפה. אמדו דלה וולה הוא חלק משמעותי בהתקפה שלהם וג'יימס ווייט הוסיף להם איזון וקבוצתיות. נהיה חייבים להגן מול השלשות שלהם ולא להפסיד באף אחד מהמאבקים, לא באיבודים ולא בריבאונד".

ירושלים תחסר בחודשיים הקרובים את ריצ'ארד האוול, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה ומושבת לתקופה ארוכה. למרות חסרונו של הסנטר, מאור אופטימי לגבי העתיד: "ריצ'ארד שחקן מאוד חשוב בקבוצה, אנחנו אוהבים אותו מאחלים לו החלמה מהירה. לשמחתנו הניתוח עבר בהצלחה, והוא במצב רוח טוב עם הפנים קדימה לקראת שיקום חיובי. הסגל שלנו עמוק, אין ואקום בכדורסל. זו הזדמנות לשחקנים אחרים להוכיח את עצמם".

המאמן התייחס גם למצבו של ליאור אליהו, שמתוסכל מכך שלא קיבל דקות בהפסד לבאיירן מינכן בשבוע שעבר: "אף אחד לא נדחק מהרוטציה. אנחנו עם סגל עמוק וזה אומר שלא כולם משחקים בכל משחק, אנחנו מקבלים החלטות בהתאם לצרכים וליריבה".

מודי מאור. לא מבין על מה הרעש לגבי אליהו (דני מרון)
מודי מאור. לא מבין על מה הרעש לגבי אליהו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי