דיווח: סוכנו של אומיץ' יצר קשר עם ראשי מלאגה

אוסטין דיי
אוסטין דיי | אודי ציטיאט

בספרד טוענים שהסנטר דחה לאחרונה הצעה כספית גבוהה מהליגה הסינית ומעוניין לחזור לקבוצה עמה זכה ביורוקאפ. האדומים לא מרוצים מהתנהלותו המקצועית וגם לא מאוסטין דיי. צפו בתקציר התבוסה לגלאטסראיי

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים נפרדה אמש (רביעי) מהיורוקאפ באופן רשמי עם תבוסה 87:68 לגלאטסראיי במחזור הסיום של שלב הבתים. הקמפיין האירופי של עונת 2017/18 תם למעשה עוד לפני שהשנה האזרחית החדשה נכנסה ובירושלים, שקיוו לסיים אותו עם ניצחון למען הכבוד שלהם, הוסיפו הפסד נוסף לרשימה וסיימו את השלב במקום האחרון בבית במאזן 8:2 מחפיר.

בזמן שחלק מהשחקנים עוד ניסו להילחם על הכבוד העצמי שלהם, אחרים רק רצו שהמשחק ייגמר ושהטורניר המאכזב יהיה כבר מאחוריהם סופית. גם במשחק נגד הטורקים ניתן היה לראות את חוסר שביעות הרצון מתפקודם של אוסטין דיי ואלן אומיץ' שמיעטו לשחק וקיבלו 13 דקות משותפות בלבד על הפרקט. התרומה שלהם בזמן הזה? שתי נקודות עם 1/7 מהשדה. "כמובן שזה לא מה שציפינו כשהתחלנו את העונה", הודה המאמן מודי מאור בסיום, "זאת אכזבה גדולה עבורנו, אבל נסתכל קדימה ונעבוד כדי להמשיך להשתפר".

בצד המנצח ניצבה קבוצה שבאמצע השלב סבלה מעונה מאכזבת לא פחות משל האדומים, אך בניגוד אליהם ידעה לצאת מהמשבר ולפתח מומנטום חיובי. גלאטסראיי עמדה בתחילת העונה בתסריט דומה לירושלים, כשלמרות תקציב מכובד וציפיות גבוהות הם דורגו בתחתית הבית עם ארבעה הפסדים וללא ניצחונות. מאז הטורקים גברו על האדומים בבירה וניצחו חמישה מתוך ששת משחקיהם האחרונים.

מאמן גלאטסראיי, ארמן קונטר, התמוגג בסיום: "עברנו דרך ארוכה. אחרי שפתחנו את העונה עם 4-0, ניצחנו חמישה משחקים ויכולנו לנצח גם את השישי. אני רוצה לברך את השחקנים שלי שגירדו את דרכם למקום השני בבית והעפילו לשלב הבא. לא וויתרנו ולעולם לא נוותר. אנחנו לא מפחדים מאף אחד בשלב הבא כי אנחנו גלאטסראיי וזאת הגישה שלנו".

אלן אומיץ'. מעמדו מעורער (אודי ציטיאט)
אלן אומיץ'. מעמדו מעורער (אודי ציטיאט)

בתוך כך, בספרד טוענים שאומיץ' דחה בשבועות האחרונים הצעה כספית גבוהה מסין וסוכנו יצר קשר עם ראשי מלאגה בניסיון להחזירו לקבוצה עמה זכה ביורוקאפ בעונה האחרונה. לפי הדיווח, מנהלי הקבוצה הספרדית שוקלים ברצינות את האפשרות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי