סן פאבלו בורגוס ואנטוורפן עם ירושלים, ליטקאבליס עם חולון

הפועל ירושלים מניפה גביע
הפועל ירושלים מניפה גביע | אודי ציטיאט

מחזיקת גביע ווינר הטרייה תפגוש בליגת האלופות של פיב"א גם את הקבוצות מספרד ומבלגיה, להפועל חולון הצטרפו לבית גם הקבוצה הליטאית ופולסקי טורון הפולנית

(גודל טקסט)

הושלמה תמונת הבתים של הפועל חולון והפועל ירושלים בליגת האלופות של פיב"א. לקראת המשחקים שיפתחו ב-15 באוקטובר, אז חולון תארח את טורק טלקום הטורקית ואילו ירושלים, מחזיקת גביע ווינר הטרייה, תצא יום לאחר מכן למשחק חוץ בטורקיה שם תפגוש את בנדרימה, כעת גם נקבעו שאר היריבות של הנציגות הישראליות.

לבית ב', בו שובצה הפועל ירושלים, הצטרפו סן פאבלו בורגוס הספרדית ואנטוורפן מבלגיה. סולימן בריימו, סנטר הפועל ירושלים, יפגוש מכר ותיק במשחק נגד בורגוס – ג'י פי טוקוטו ששיחק איתו בעונה שעברה בהצלחה מרובה בהפועל אילת הצטרף לקבוצה מספרד. כן מככב גם הרכז הנהדר תאודיס מק'פאדן ששיחק בעונה שעברה בטנריפה מספרד, אך שוחרר ממנה במהלך העונה בגלל אי התאמה בינו למאמנו.

ירושלים תפגוש במשחקיה בליגת האלופות מכר נוסף וזהו מרקוס סלוטר, כיום שחקנה של א.א. אתונה ששיחק בבירה ב-2016/17, אך שוחרר עקב בעיות משמעת. שמות מוכרים נוספים בא.א.ק אתונה הם קית' לאנגפורד (אקס מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ) וקנדריק ריי (מכבי ת"א בעונה שעברה). עוד בבית של ירושלים, אנטוורפן צירפה את שחקני ה-NBA ויקטור סאנדרס מדנבר נאגטס ואיברהימה פי.ג'יי ממיאמי. הבית המלא של ירושלים: אא"ק אתונה (יוון), פו אורטז (צרפת), בנביט (טורקיה), רסטה וכטה (גרמניה), אנוויל וולוצלבאק (פולין).

שתי הקבוצות שהשלימו את בית א', בו ישחקו החולונים, הן ליטקאבליס מליטא ופולסקי טורון הפולנית בשורותיה משחקים לא פחות משלושה שחקנים עם עבר בליגה הישראלית – כריס רייט ששיחק בהפועל חולון (שיחק בחולון עם טרשת נפוצה, אך שוחרר ממנה בשל בעיות עם הביטוח), אלאדו אמינו ששיחק בעונה שעברה בהפועל ת"א וקייל וויבר ששיחק בעונת 2014/15 בבני הרצליה ושוחרר ממנה לאחר 11 משחקים. עוד בבית החולוני, כידוע, גם מנרסה (ספרד), ססארי (איטליה), אוסטנד (בלגיה) ושטרסבורג (צרפת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי