בירושלים מרוצים מהולנד: "משתלב יותר טוב ממה שציפינו"

ג'ון הולנד
ג'ון הולנד | מאור אלקסלסי

הפורוורד החדש של האדומים הצטיין בניצחון על ראסטה וכטה: "הקרדיט לחברים שלי, הם מקלים עליי את ההתאקלמות". תומאס: "שמחים שהוא איתנו", בלאט: "עשה עבודה מדהימה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קטעה אתמול (שלישי) רצף של שלושה הפסדי חוץ בליגת האלופות של פיב"א, עם הופעה מצוינת בגרמניה שהסתיימה בניצחון 74:83 על רסטה וכטה המקומית. בניגוד לשלושת המשחקים האחרונים מחוץ לארנה, בהם ספגו 87.6 נקודות בממוצע, האדומים הציגו הפעם הגנה משופרת במיוחד ברבע השני שבו עצרו את היריבה על 11 נקודות ופתחו פער דו ספרתי, עליו ידעו לשמור עד הסיום.

מעבר לניצחון, הבשורה הטובה מבחינת החבורה מהבירה היא בהשתלבותו המהירה של ג'ון הולנד, שרק בשבוע שעבר הצטרף לסגל ובמשחקו השני בלבד באדום והראשון באירופה, הראה חיבור מצוין ומהיר לחבריו ובקבוצה מרוצים מאוד מהצטרפותו.

עודד קטש סיכם את הניצחון והחמיא לפורוורד החדש: "זה היה משחק טוב שלנו. פרט לכמה דקות במחצית השנייה שהם רצו בהן ועשו סלים גדולים, סך הכל נצמדנו לתכנית המשחק ועם רוטציה יחסית קצרה עשינו עבודה טובה בלהאט אותם, זו קבוצה מאוד מאומנת שמשחקת בקצב מאוד גבוה וכופה המון איבודי כדור על היריבה. פרט לרבע הראשון שאיבדנו בו המון כדורים, עשינו עבודה טובה בעניין הזה ואני גאה בדרך בה שיחקנו. היינו צריכים את ג'ון להרבה דקות, אני מאוד שמח על ההתאקלמות המהירה שלו".

מתאקלם במהירות. ג'ון הולנד (מאור אלקסלסי)
מתאקלם במהירות. ג'ון הולנד (מאור אלקסלסי)

הולנד, שסיים עם 17 נקודות כולל 3/7 לשלוש ומדד הפלוס-מינוס השני בגובהו בקבוצה (+12), אמר בסיום: "אין משחקים קלים בליגת האלופות, במיוחד בחוץ. הראנו המון לב, זה משחק שנוכל לקחת ממנו הרבה להמשך המאבק על המטרות שלנו. אני מרגיש טוב בקבוצה והקרדיט לחברים שלי, אלו הימים הראשונים שלי כאן והם מחבקים אותי ומסבירים לי הכל על המגרש אז אני מעריך אותם מאוד על כך שהם מקלים עליי את ההשתלבות".

טיישון תומאס, שהיה המצטיין בשורות ירושלים וקלע 23 נקודות ללא החטאה מהשדה, בנוסף ל-6 ריבאונדים ושתי חסימות, הוסיף: "שיחקנו טוב כקבוצה והיינו צריכים את זה במשחק חוץ, אני גאה בכך שנשארנו יחד והשגנו את הניצחון. ג'ון הולנד משתלב אפילו יותר טוב ממה שציפינו. כשמישהו חדש שמצטרף תורם מיידית בצורה כזו, זה מעולה ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

בלאט. ירושלים קטעה רצף של הפסדים בחוץ (מאור אלקסלסי)
בלאט. ירושלים קטעה רצף של הפסדים בחוץ (מאור אלקסלסי)

תמיר בלאט, שבילה הכי הרבה דקות על הפרקט מבין הישראלים (28) וסיים עם 6 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, פרגן גם הוא להולנד: "זה ניצחון חשוב בשבילנו, עשינו עבודה אדירה בהגנה וזה היה המפתח הכי חשוב. ג'ון קודם כל בחור מדהים, שקט, בא לעבוד כל יום. היום הוא עשה עבודה מדהימה ואני שמח שהוא איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי