אריק שיבק: "לא חיכיתי לכלום, הרמה בהונגריה מאוד גבוהה"

אריק שיבק
אריק שיבק | צילום: עדי אבישי

מאמנה החדש של אלבה פהרוואר דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "קיבלתי טלפון מהסוכן שלי וההצעה הזאת מאוד עניינה אותי". וגם: הציפיות לעונה הקרובה

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר מינויו של אריק שיבק באלבה פהרוואר ההונגרית, המאמן המנוסה אריק שיבק דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר מדוע חיכה להצעה טובה ומה המטרות של קבוצתו החדשה.

איך הגעת להונגריה: "שלשלום קיבלתי טלפון מהסוכן שלי וסיפר לי שיש הצעה מאירופה והוא שאל אותי אם זה מעניין אותי. דיברתי עם הג'נרל מנג'ר ומסתבר שהוא היה שחקן כשאימנתי בבלגיה וזה הסתדר בינינו".

האם חיכית להצעה בישראל: "לא חיכיתי לכלום, וקיבלתי הצעה טובה מקבוצה מעניינת. זה אתגר מעניין ולכן החלטתי לחתום. שאלו אותי לפני שבוע בראיון אם אני רוצה לחזור לאמן, עניתי שכן אבל לא לכל קבוצה. פה אני מרגיש שיש כאן אתגר".

מה הרמה בכדורסל ההונגרי: "לפי הקלטות שראיתי הרמה מאוד גבוהה וזה הפתיע אותי. זה גם מועדון מאוד מסודר, אני רואה את דרך ההתנהלות ואני יודע שזה לא פשוט להעסיק מאמן זר. לא לשכוח שהקבוצה פגשה את חולון לפני שנה באירופה. כרגע אנחנו מקום שישי והמטרה להגיע לפיינל פור, כדי להבטיח את העלייה לאירופה. חתמתי עד תום העונה".


"חיכיתי להצעה טובה". אריק שיבק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי