גרינברג: "הדברים הלכו לכיוון שלנו כשהתחלנו לשמור"

בראד גרינברג | אודי ציטיאט

לאחר הניצחון 73:90 נגד סולנוקי בבועה שבפולין, מאמן עירוני נס ציונה סיכם: "ההגנה האזורית הייתה ההבדל במשחק. זה נתן לנו לצאת להתקפות מתפרצות ולקלוע במעבר". מיינסי שכיכב: "התרומה מהספסל שינתה את המשחק"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה העפילה הערב (חמישי) לשמינית הגמר ביורופקאפ. הכתומים השלימו ניצחון שני ברצף בשלב הבתים, כאשר חזרו מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון ל-73:90 נגד סולנוקי אולאי בבועה שבפולין ושעה קלה לאחר המשחק גם העפילו רשמית לשלב הבא שייערך בסוף מרץ.

לאחר המשחק, מאמן הקבוצה בראד גרינברג סיכם: "התקשנו בהתחלה לעצור את סולנוקי. היא קלעה ב-7 המהלכים הראשונים שלה במשחק ולא הצלחנו להאט אותה בכלל. התאוששנו והדברים הלכו לכיוון שלנו כשהתחלנו לשמור בהגנה אזורית החל מאמצע הרבע השני".

"זה היה ההבדל מנקודת מבט הגנתית שנתן לנו לצאת להתקפות מתפרצות ולקלוע במעבר" הסביר המאמן. אחד מכוכבי המשחק היה ג'רום מיינסי, שצלף 17 נקודות וקטף תשעה ריבאונדים. "התחלנו לאט, סולנוקי התחילה באנרגיה ובעוצמה יותר גבוהה מאיתנו" סיפר מיינסי לאחר ההתמודדות.

מיינסי. "הרמנו את הרמה בהגנה – והצלחנו לצאת עם הניצחון" | אתר FIBA

"למזלנו, הייתה לנו תרומה נהדרת מהספסל שעזרה לנו לשנות את האנרגיה של המשחק. נלחמנו, הרמנו את הרמה בהגנה – והצלחנו לצאת עם הניצחון". לאחר מכן, גם רביב לימונד הוסיף: "חושב שהתחלנו לשחק בצורה אגרסיבית יותר בהגנה במחצית השנייה וזה עזר לנו להפוך את המשחק".

"הצלחנו לכסות את נקודות התורפה שההונגרים ניצלו במחצית הראשונה, השתפרנו בהתקפה ושיחקנו יחד. כל זה נתן לנו מומנטום חיובי עד לסיום" סיכם הקלע בן ה-36.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי