הישג ענק: עירוני נס ציונה הביסה את אירקליס והעפילה לפיינל פור

טל דן ושחקני נס ציונה חוגגים עלייה לפיינל פור | FIBA

הכתומים של בראד גרינברג עשו היסטוריה וינסו לזכות ביורופקאפ בחודש הבא, אחרי שדרסו 80:105 את היוונים ברבע הגמר שנערך בהולנד. 27 נקודות לאנגולה, 26 נק' ו-10 ריבאונדים למיינסי ומילר קלע 19

(גודל טקסט)

נציגה ישראלית ראשונה בפיינל פור של מפעל אירופי בעונת 2020/21: עירוני נס ציונה דרסה הערב (שישי) 80:105 את אירקליס היוונית ברבע גמר היורופקאפ והעפילה לפיינל פור, שם תפגוש את פארמה פרת' הרוסית ותקווה לפגוש בגמר את המנצחת בחצי השני בין אורדאה הרומנית לאוסטרוב הפולנית.

החבורה של בראד גרינברג עשתה הערב היסטוריה בעיר ההולנדית דן בוש, שם נערכו שלבי הנוק-אאוט של היורופקאפ במסגרת בועה ובעוד קצת פחות מחודש תנסה גם ללכת כל הדרך לזכייה במפעל כשבשלב זה עדיין לא ידוע היכן יתקיים הפיינל פור, אולם כבר עתה ברור כי יתקיים בין ה-23 ל-25 באפריל וקיימת אפשרות שנס ציונה תבקש לארח את התחרות, בין אם באולמה הביתי או באחד האולמות האחרים בישראל.

הזרים נתנו את הטון ורשמו מספרים נפלאים: בריאן אנגולה סיים כקלע המוביל עם 27 נקודות (9 מ-15 מהשדה, 4 מ-7 לשלוש) וגם מסר חמישה אסיסטים, ג'רום מיינסי קלע 26 נקודות וגם קטף 10 כדורים חוזרים ופטריק מילר הוסיף 19 נקודות, שבעה אסיסטים ושישה ריבאונדים. ניקוד דו ספרתי היה גם לוויין סלדן שקלע 11. באשר לישראלים, טל דן, ליאור קררה ואור קורנליוס קלעו 6 נקודות כל אחד ו-2 נקודות היו לרביב לימונד ולנמרוד לוי.

בריאן אנגולה | FIBA

נזכיר כי נס ציונה – שרק ב-2013 העפילה לראשונה לליגת העל – ניצחה בשמינית הגמר את בי.סי קייב האוקראינית בתוצאה 76:90, בזכות מחצית שנייה נפלאה שבמהלכה מחקה פיגור דו ספרתי. הערב מול אירקליס היא הוליכה בבטחה לכל אורך המשחק, אבל הבחירה הגדולה הגיעה ברבע השלישי: אירקליס כבר צימקה ל-52:48 כשהשעון הראה שש דקות לסוף הרבע, אבל נס ציונה רצה באותן דקות 7:18 והיתרון המבטיח רק הלך וגדל ברבע המכריע.

שחקני עירוני נס ציונה | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי