גרינברג: "מתרגש בשביל השחקנים שנמצאים כאן עשור ונתנו את הלב למועדון"

מאיר טפירו, בראד גרינברג, טל דן | דני מרון

נס ציונה מוכנה לפיינל פור היורופקאפ, שייערך בת"א החל משישי הקרוב. המאמן: "עושים משהו גדול בשביל הכדורסל הישראלי". טל דן, שנפצע: "לא רוצה להפסיד את המשחק". טפירו: "מקווה שראש העיר ידחוף יותר"

(גודל טקסט)

בין אם תעפיל בהמשך העונה לשלבי ההכרעה במפעלים המקומיים או לא, עירוני נס ציונה תגיע ביום שישי הקרוב (15:00) לרגע השיא בעונה שלה כשתארח את פיינל פור היורופקאפ בהיכל מנורה מבטחים ותפגוש את פארמה פרם הרוסית בחצי הגמר. הכתומים מגיעים להתמודדות במומנטום טוב מאוד, בזכות שלושה ניצחונות בית רצופים במסגרת הליגה, כולל זה ב-30 הפרש על הפועל חיפה אתמול (שני). היום נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המעמד הגדול, בהשתתפות המנכ"ל מאיר טפירו, המאמן בראד גרינברג והקפטן טל דן.

אני מתרגש בשביל השחקנים שנמצאים כאן כבר עשור ונתנו את הלב למועדון", אמר גרינברג, "זה הישג ואני גאה בקבוצה שלי. אני נמצא כאן שישה-שמונה חודשים, לא מרגיש את מה שטל מרגיש. לא דיממתי בשביל המועדון כל כך הרבה זמן. אני לא מרגיש כמו יניב (מזרחי, היו"ר), כמו מאיר ששיחק בשביל המועדון. הם מרגישים שונה. אנחנו עושים משהו בשביל הכדורסל הישראלי ונס ציונה".

על ההכנה המקצועית הוסיף: "אנחנו רק מתחילים ללמוד על פארמה. זו קבוצה גדולה, ממושמעת ואגרסיבית מאוד. זה אתגר גדול, אנחנו משחקים טוב לאחרונה, גם ביורוקאפ, זה מעודד ואני מקווה שיימשך. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד מאוזנת, 9-10 שמשחקים 22-23 דקות למשחק, נצטרך להתמודד עם זה. יש לנו פתרונות, נצטרך לשחק טוב ולרוץ, יש לנו יתרון מהירות וננסה להשתמש בו. נצטרך לדעת לעצור אותם".

בראד גרינברג | דני מרון

טל דן נפגע אתמול בכף ידו במשחק נגד הפועל חיפה ויעבור טיפולים בימים הקרובים במטרה להכשירו לפיינל פור, אולם הפורוורד והסמל הגדול של הקבוצה נמצא בספק גדול. חומרת הפציעה שלו טרם נקבעה.

דן התייחס לגודל המאורע: "יום חג לנס ציונה, לעיר שלנו, חוויה גדולה וכיף גדול לארח את הפיינל פור בת"א. זה ייתן לנו ביטחון והרגשה ביתית. מגיע קרדיט גדול למי שעמל להביא את הפיינל פור לכאן. אנחנו מצפים להמון קהל שייתן לנו הרגשה ביתית. אני מקווה ומאמין שנוכל לשחק ביום שישי, אני אופטימי מאוד, רוצה לעזור לקבוצה להצליח. אף פעם אין טיימינג טוב להיפצע, לא יודע מה אפשר לעשות ואיך אני אשחק. אני סומך על הצוות המקצועי, הפיזיותרפיסטית והרופא שידאגו שאני אשחק. אני מאוד לא רוצה להפסיד את המשחק הזה".

טל דן. יהיה כשיר לפיינל פור? | דני מרון

טפירו הוסיף: "זה מועדון ששואף להיות גדול, צומח משנה לשנה, גם בקהל וגם בקהילה. זה הישג משמעותי לנס ציונה ולכדורסל הישראלי בכלל. אנחנו שמחים להיות שנה שלישית ביורופקאפ, לקחת חלק באירוע משמעותי בכדורסל האירופי זה הישג גדול לנס ציונה. כשאתה רוצה לבנות מסורת, אתה רוצה להיות הקבוצה הכי טובה שאתה יכול להיות. אנחנו רוצים לבנות משהו ואני מקווה שראש העיר ידחוף עוד יותר מעכשיו, אני חושב שהוא לא דוחף מספיק. לנו כמועדון, להיות באירוע כזה זה שם אותנו בשורה אחת עם המועדונים הגדולים בכדורסל הישראלי. אנחנו לא רוצים להיות קבוצה קטנה וחמודה".

טפירו שלח מסר לראש העיר | דני מרון
נס ציונה מוכנה למעמד הגדול |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי