טפירו: "שוקלים מעבר לליגת האלופות, רוצה להשאיר את כל הזרים"

מאיר טפירו | דני מרון

מנכ"ל נס ציונה דיבר ברדיו 103FM על בניית הסגל לעונה הבאה לאחר הזכייה ביורופקאפ: "לצערי אף אחד מהזרים לא חתום, מיינסי הוא הראשון שאני רוצה שימשיך". וגם: מדוע הכתומים חוששים לעבור מפעל?

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה ההיסטורית של עירוני נס ציונה ביורופקאפ, הכתומים נערכים לעונה הבאה ומבינים כי לאור ההישג האירופי יהיה להם קשה להשאיר את השחקנים הזרים בקבוצה. הערב (שני) מנכ"ל הקבוצה, מאיר טפירו, עלה לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והסביר על מדוע לא צירף רכז טבעי והאם נס ציונה תשחק בליגת האלופות בשנה הבאה.

האזינו לראיון

איך אתם בונים קבוצה בלי רכז טבעי: "היום קשה מאוד להביא פליימייקר, כי אחד כזה מגיע לקבוצות גדולות ומרוויח הרבה כסף. תמיד יש את העניין של הפשרות ואתה מחפש מה שהכי טוב לך, פטריק מילר הוא שחקן עם הרבה ניסיון באירופה, ככה שהוא שחקן מאוד איכותי. אבל הוא לא רכז טבעי זה נכון. השאלה שנשאלת כשאתה בונה קבוצה, זה איפה אתה שם את הכסף, הייתי רוצה שיהיה מחליף ל-5, אבל אין גם וגם וגם. אתה יודע שלפעמים זה יעלה לך, אבל ככה בונים את הפאזל הזה, אף לא נוכל להיות קבוצה עמוקה".

איך הגעתם לרוטציה הקצרה: "אחד הדברים שהרגשנו שהשחקנים יוצאים מהקצב, והמאמן ראה שצריך לתת לשחקנים טיפה יותר זמן כדי להיכנס לעניינים. קיצרנו את הרוטציות והתחלנו לנצח הרבה. יש לנו עוד שחקנים מצוינים כמו אור קורנליוס ורביב לימונד ששיחקו פחות במשחקים האחרונים. למה לימונד לא שיחק? צריך לשאול את המאמן, אבל אני חושב שהיה צריך את ההגנה ופטריק נתן הגנה טובה".

פטריק מילר | ברני ארדוב

הדבר הכי טוב שקרה לכם בדיעבד, שפטריק מילר יצא לכמה דקות: "לפעמים צריך שיסתדר לך דברים, וקורים כל מיני דברים שלא תכננת".

כמה זרים חתומים לעונה הבאה: "אף אחד, זה הבעיה כשיש הצלחה כזאת גדולה השחקנים רוצים הרבה יותר כסף. אבל בואו נראה, אנחנו רוצים להצליח והשחקנים יתקדמו, ונראה את מי נצליח להשאיר ואת מי לא. מי הראשון שהייתי מחתים? הייתי מחתים את ג'רום מיינסי".

אתם שוקלים מעבר לליגת האלופות: "אנחנו שוקלים את זה ומבינים שאנחנו צריכים לשחק בעיר אחרת. זה הדבר שמפחיד אותנו. צריך להוציא את האנשים מהעיר ויש לזה משמעויות ואנחנו רוצים שהקהילה שלנו תהנה מהקבוצה וזה השיקול היחיד".

האולם יגדל: "אני מקווה שכן, מדברים על זה ואני חושב שראש העיר מבין מה היה אתמול ואת הפוטנציאל של זה".

ג'רום מיינסי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי