נמרוד לוי: "משחק כזה יכול לקדם לי את הקריירה, לא יודע אם אשאר"

נמרוד לוי | ברני ארדוב

הפורוורד שכיכב בגמר היורופקאפ התייחס לעתידו ברדיו 103FM: "נס ציונה זה המקום הכי טוב בשבילי עכשיו, אבל לא יודע אם אמשיך". המשך העונה בליגה: "הוכחנו שאפשר לנצח כל קבוצה"

(גודל טקסט)

נמרוד לוי הוא ללא ספק אחד הגורמים המשמעותיים במסע האירופי של עירוני נס ציונה שהסתיים בזכייה ביורופקאפ, אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שהפורוורד יסחוב את הכתומים במשחק הגמר מול סטאל אוסטרוב עם 21 נקודות ב-60% מהשדה, דווקא לאחר שסבל מסדרת פציעות בחודשים הראשונים של העונה. לאחר ההישג ההיסטורי, לוי ערך סיכומים ראשונים בתוכנית הספורט של רדיו 103FM, שם סיפר על עתידו המקצועי והמטרות לסיום העונה.

האזינו לראיון

התחלת את העונה בצורה רעה, אך סיימת אותה הכי טוב שאפשר: "העונה לא התחילה כמו שרציתי, הייתה פציעה וחליתי. פציעות זה חלק מהעולם שלנו ובאמת חלק מהזמן הייתי בחור, אבל המשכתי להתאמן ואני שמח שחזרתי לכושר שלי ברגעים החשובים".

אתה מרגיש פספוס שאתה לא בקבוצה גדולה יותר: "אני לא מתעסק בתחושות האלה, מנסה שלא להתעסק בציפיות ממני או במה אנשים אומרים. אני מצפה מעצמי דברים מסוימים ואני אכן מכוון לרמות הגבוהות, אבל אני מאמין שדברים יגיעו בזמן שלהם, אני לא מתנהל לפי מה שיגידו אנשים אחרים".

האם ההופעה שלך בגמר יכולה להחזיר אותך לקדמת הבמה: "ברור, זה הספורט. הדברים הם דינמיים ומשחק כזה יכול להרים אותי. אני מאמין שנוכל להמשיך בעבודה הטובה וכן, אני חושב שמשחק כזה יכול להקפיץ אותי".

נמרוד לוי | ברני ארדוב

היחסים שלך עם בראד גרינברג: "אני אוהב את העבודה איתו, יש לי קשר טוב איתו. זה פעם שלישית שאני משחק בשבילו ואני מרגיש איתו מאוד בנוח. בסוף גם באיזשהו מקום הדברים שהוא עשה בקריירה, אפשר לראות שהוא לקח תארים ועשה תוצאות טובות".

יש לך חוזה לעונה הבאה: "לא. האם אני אמשיך? אני כרגע לא יודע, רק עכשיו זכינו בגביע. כרגע אני מרגיש שנס ציונה זה המקום הכי טוב בשבילי עכשיו. בקיץ נראה לאן הדברים הולכים, אבל יש לנו את הפלייאוף ואני מאמין שאפשר לעשות עוד דברים טובים העונה ולשם אני מתרכז".

אתם חושבים שאתם יכולים ללכת רחוק בפלייאוף: "אנחנו הראינו שאפשר לנצח כל קבוצה, ניצחנו את חולון שהם בכושר מעולה, היה לנו גם ניצחונות על קבוצות חזקות ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה גם בסדרה. ברור שזה לא יהיה קל, אבל אני מאמין לגמרי".

איך תסתדרו בהמשך העונה ללא טל דן: "שאלה טובה, טל הוא חלק ענק מהקבוצה שלנו, יהיו שחקנים שיצטרכו לתת מעצמם יותר. ליאור לאחרונה נותן משחקים מדהימים ויהיו שחקנים שיצטרכו להתעלות".

טל דן | ברנדי ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי